Pe 3.2.2012 Ässät - Tappara

  • 9 047
  • 34

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Hauska lukea ... liirum laarum...
Hävetkää.
Jos olet tän kauden kotipelit nähnyt niin luulisi ymmärtävän mistä tämä depressio Padan kotipelejä vastaan kumpuaa. Peli on niin hirveää kuraa että väkisin alkaa kaipaamaan muutaman kauden takaista "pohjalla oloa", jolloin jokaiseen peliin lähdettiin altavastaajana ja joskus saatiin hirveällä raatamisella aikaiseksi kotivoitto. Nykyään lähdetään ennakkosuosikkina ja joukkue surffaa 55 minuuttia ottelusta.

Hävettää.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Minä olen sen verran periaatteen mies, että en ole koskaan veikannut Ässiä vastaan. (Monesti olen kyllä jättänyt kokonaan veikkaamatta.)
Toisaalta en ole kyllä koskaan lyönyt rahojani Lukon puolestakaan...

Mäkin voin kyllä tunnustaa, että en ole Ässiä vastaan koskaan asettanut edes pientä panosta. Monet on perustelleet näitä vetojaan sillä, että se pitkävetovoitto "lieventäisi" tappion karvasta makua suussa. Omasta mielestäni jo tuollaiset rahat tuntuvat jotenkin pilaantuneilta, etenkin kun ottaa huomioon, että tuskin hirveän moni Ässä-fani nyt mitään oikeasti merkittäviä/isoja summia Padan häviön puolesta sijoittaa.

Itse tunnustan avoimesti veikkaavani tyhmästi tunteella, enkä kylmällä järjellä. En tosin häpeä sitä ollenkaan.

Itse olen Lukon puolesta lyönyt useastikin vetoa, samoin vastaan. Suosittelen kuitenkin lämpimästi Lukkoa pelikohteena välttämään, on niin perhanan ailahteleva joukkue ollut jo pitkään. Tänään kuitenkin esim harkitsen pikkusumman panostamista Lukon voitolle, jotta Ässillä olisi mahdollisuus kuroa Pelsujen eroa kiinni.. Huomasitteko, aion taas pelata tunteella:))
 

Prt Sc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olipas hyvä viikko kaikin puolin! Taidanpa siis ostaa matsin urholta ja pilata hyvän viikkoni silmäilemällä Uimalakin epälätkää. Jos siis Helsingin suunnalla näkyy iltasella sienipilvi, niin se saatan olla minä. Suurin suru puseroon tulee tietenkin siitä, että Tapparan pakittelu toimii Ässiin kuin häkä.

Voi kun Sindel olisi sanojensa mittainen mies ja pelaisi sitä työn täytteistä lätkää jota uhosi männä päivänä.
 

Bruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pori,Boston,Vaasa
En ole IKINÄ pistänyt rahojani Pataa vastaan, en edes silloin kun Otevrel loukkantui ja järki sanoi että nyt soi seuraavassa matsissa omissa pahasti. Ja niinhän siinä kävi.

Tänään pelattiin tunteella Pataa, Töpseliä ja Pelsuja.

Itse ottelusta luulen että Kahvara painaa pahasti ekassa erässä mutta Pata vie toisen ja kolmannen suvereenisti. Ottelun momentum nähdään kun Lee vie Metsolaa kuus-muna toisessa erässä. Huomioitavaa on että Kahvara ei saa yhtään koukkamisjäähyä, kampittamisia kylläkin. Honkanen ottaa pienen myllyn ja joutuu onneksi suihkuun. 6-1.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Vieläkö täällä ihmetellän, kun Tappara-fanit ovat hiljaista poikaa? Eihän tuosta Tapparan pelistä keksi muuta hyvää kuin maalivahtipelin. Hyökkäyspeliä ei ole, luistelua ei ole, käsiä ei ole, voimaa ei ole. Onneksi tulee tauko.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Vieläkö täällä ihmetellän, kun Tappara-fanit ovat hiljaista poikaa? Eihän tuosta Tapparan pelistä keksi muuta hyvää kuin maalivahtipelin. Hyökkäyspeliä ei ole, luistelua ei ole, käsiä ei ole, voimaa ei ole. Onneksi tulee tauko.
Kuulin Tappara-fanien äänen ehkä kahdesti, ja yhtä usein se olisi ollut aiheellista pelin aikana. Niin passiivista oli Tapparan peli. Varsinkin alivoima oli sinäänsä luokatonta, Pata sai pitää kiekkoa mielinmäärin ja syötellä toisilleen. Tosin vetoja olisi pitänyt tulla paljon enemmän.

Tänään Pata pelasi vihdoin täyden ottelun eikä pelkästään viimistä varttia. Paikkoja oli vaikka muille jakaa. Ylivoima oli hyvää muttei tehokasta. Lee tuntui saavan ego-boostin maalistaan eikä syöttänyt seuraavassa 2vs1 paikassa vaan veti itse. Hyvä peli kuitenkin kaikin puolin. Myös Aaltosella oli paikkoja tehdä maaleja enemmänkin. Toivottavasti ei loukannut itseään pahasti. Sindellillä oli myös muutama paikka, ihan ok pelimieheltä vaikuttaa.

NTapparan maali meni kuulemma täysin Niemen piikkiin. Tätä en huomannut kun seurasin siinä tilanteessa Caldwellia.

Maalivahtiin ei Tappara kaatunut, vaan kaikkeen muuhun. Raannalta myös hyvä peli ja hienoja torjuntoja.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Isät - pojat peli, jossa pojat olivat saaneet isien kakkosmaalivahdin maaliin. Ilman Metsolaa numerot olisivat olleet rumat. Niemi yritti pitää numerot tasaisena... Toisessa erässä hyvä oman pelaajan plokkaus ja kun se ei riittänyt, niin kolmannessa hyvä syöttö takakulmalle...
 

Somn

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT, Ilves
Kauden ensimmäinen voitto Tapparasta ja varsin hyvällä pelillä viimeistelyä lukuunottamatta, sillä paikkoja tuhlailtiin niin järjettömällä prosentilla, mutta tärkeintä saada ne 3 pistettä. Epäonnistujia Ässiltä ei tänään löytynyt, mutta se nyt oli lähinnä surkean vastustajan ansiota. Armialta todella hyvä peli ja oli aina vaarallinen saatuaan kiekon, oli sitten kuinka monta vastustajaa vastassa, niin aina Armia tuli voittajana kamppailuista. Sindel oli 1 erässä todella hyvä saaden useamman paikan tehdän maalin, mutta lopussa katosi ottelusta. Ihan hyvältä hankinnalta kuitenkin vaikuttaa, mutta huomenna kaveri varmaan punnitaan tarkemmin tiukemmassa pelissä. Lee vaikuttaa mainiolta hankinnalta ollen todellakin Ässien kaltainen pelaaja. Voitti tärkeitä aloituksia, jakeli hyviä taklauksia ja samalla teki voittomaalin. Hyvä alku Ässissä. Tästä hyvä jatkaa huomiseen peliin.
 

3vilme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hyvä että umalakkikirous saatiin katkeamaan Porissa ja kaadettiin viimein Duffan joukkue.

Hyvä peli Padalta, ja ennen kaikkea tasapainoinen suoritus. Tappara roikkui ja kahvasi tyypilliseen tapaan, vaan tällä kertaa se ei riittänyt.

Turha mitään pelillisiä hienouksia tästä on repiä, muuta kuin raaka fakta että 3 pistettä jäi Poriin kuten pitikin.
 

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Peli näytti luistavan, mutta maalinteko oli vaikeaa. Voitto on aina voitto. SK:n videossa Niemi vaikutti aika toivottomalta. Itseluottamus on varmaan miinuksella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös