Pe 3.12.2021 Otteluseuranta (Liiga)

  • 26 369
  • 565

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Huh huh. 10/10 alkushow Tampereella.
Ei voi olla koska paskavasara. Itse kuuntelen pelin radiosta, koska haluan nähdä ihan ekaa kertaa hallin huomenna omin silmin paikanpäällä.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Olen tämän ennenkin sanonut, että urheilun saralla ei ole pidetty ensimmäistäkään hyvää avajaispuhetta. Ovat aina aivan uskomattomia tunnelman tappajia.

Jep. Pukuherrat taputtaa toistensa selkiä. Joku Ville Nieminen puhumaan ilman muistiinpanoja olis parempi.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olen tämän ennenkin sanonut, että urheilun saralla ei ole pidetty ensimmäistäkään hyvää avajaispuhetta. Ovat aina aivan uskomattomia tunnelman tappajia.

Tämä juhlapuheen pitäjä ei kuitenkaan pidä junttimaisesti kättään puheen aikana taskussaan. Toisin kuin viime lauantain juhlapuheen pitänyt henkilö.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Eikö Ilveksen viirit ja paidat olisi hienompaa nostaa huomenna?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onks se joku paikka missä ajetaan jotain formuloita?

Eei sinne mitään amatöörejä päästetä, Formula 1 -organisaatio ajelkoot kisojaan jossain pienemmissä paikoissa.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En se minä ollut. Ja sitäpaitsi se oli vahinko.
Kyllä meillä hesoissakin joskus vielä pelataan modernissa hallissa. Siihen asti nautitaan homeisesta betonibunkkerista.
Sama täällä Oulussa. Tai homeesta en tiedä, mutta betonibunkkerin kriteerit täyttyvät komeasti.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mitä noi tommoset rätit on mitä ne tonne kattoon laitto roikkumaan? Outoo, ei tommosi Kisapuistossa oo.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Meinas lähteä Rammsteinin Deutschland soimaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös