Ei voi olla koska paskavasara. Itse kuuntelen pelin radiosta, koska haluan nähdä ihan ekaa kertaa hallin huomenna omin silmin paikanpäällä.Huh huh. 10/10 alkushow Tampereella.
Ei voi olla koska paskavasara. Itse kuuntelen pelin radiosta, koska haluan nähdä ihan ekaa kertaa hallin huomenna omin silmin paikanpäällä.Huh huh. 10/10 alkushow Tampereella.
Olen tämän ennenkin sanonut, että urheilun saralla ei ole pidetty ensimmäistäkään hyvää avajaispuhetta. Ovat aina aivan uskomattomia tunnelman tappajia.
Olen tämän ennenkin sanonut, että urheilun saralla ei ole pidetty ensimmäistäkään hyvää avajaispuhetta. Ovat aina aivan uskomattomia tunnelman tappajia.
Ne on oikeesti Lappeenrannassa, sää et vaan tiänny sitä.
Yhyy yhyy. Kannattamiseksi kutsutaan. Asia, josta Mouhijärveläiset läpsyttimineen ei tiedä mitään.Ipan känniääliöt ölisee avajaisseremonian päälle.
Ei mitään alkeellisimpiakaan tapoja!
Onks se joku paikka missä ajetaan jotain formuloita?Kisapuisto on kyllä hienompi ku tää navetta.
En se minä ollut. Ja sitäpaitsi se oli vahinko.Kaveri on hiukan kade;).
Oishan tää ollut erittäin sopivaa per kotipeli.Eikö Ilveksen viirit ja paidat olisi hienompaa nostaa huomenna?
Onks se joku paikka missä ajetaan jotain formuloita?
Sama täällä Oulussa. Tai homeesta en tiedä, mutta betonibunkkerin kriteerit täyttyvät komeasti.En se minä ollut. Ja sitäpaitsi se oli vahinko.
Kyllä meillä hesoissakin joskus vielä pelataan modernissa hallissa. Siihen asti nautitaan homeisesta betonibunkkerista.
Jep. Pukuherrat taputtaa toistensa selkiä. Joku Ville Nieminen puhumaan ilman muistiinpanoja olis parempi.
Jospa tätä Oulun vassarit ja kaikki muutkin nimbyt katselisivat. Ehkä meilläkin sitten 2100 luvulla.Sama täällä Oulussa. Tai homeesta en tiedä, mutta betonibunkkerin kriteerit täyttyvät komeasti.