Aiemmilla kausilla olen ollut samaa mielta mutta en ole nahnyt noin hajanaista Tapparaa myoskaan. Takamatkaakin alkaa olemaan. Mutta ei tama sentaan mikaan Lukon roskispalo oleTurha huolehtia, Tapola miettii ja peluuttaa jo poffeja. Tää on niin nähty jo vuosia sitten. Nyt vaan kartoittavat vastustajan pelitapoja. Keväällä täydellistä nollausta. Mää oon niin nähnyt tämän.
Viime kaudella olivat hyvin kartoittaneet IFK:n pelityylin pronssiotteluun.Turha huolehtia, Tapola miettii ja peluuttaa jo poffeja. Tää on niin nähty jo vuosia sitten. Nyt vaan kartoittavat vastustajan pelitapoja. Keväällä täydellistä nollausta. Mää oon niin nähnyt tämän.
Totta kai harmittaa, kun oma kestomenestyjäsuosikki (11 mestaruutta omana elinaikana) pelaa aevan päin helevettiä hienon uuden areenan avausottelun! Onnea Ilvekselle, aivan ansaittu voitto! Ja tässähän se suurin ero tulee, Ilves ei sinun elinaikanasi voita muuta kuin Tampereen mestaruuden.
Baarista typoja kännykällö, mutta kiva että sait siitä kiksit."Tähän loppuu tähän?" Jonneslangia, jota aikuiset ei ymmärrä?
Täydellisen ansaittu voitto toki Ilvekselle, hyvä että nautit. Kesäloma alkaa teillä taas tuttuun tapaan ennen mitalipelejä.
Johansson. Yhä edelleen.Kuka pelaa Ilveksessä #44?
Ei löydy Liigan kokoonpanoista..
Ei teillä ole mitään hätää, päinvastoin Tapola kartoittaa parasta välierävastustajaa jo. Pelitapa on jo hanskassa, nyt vaan hiukan säädetään. Vittu, kun meilläkin olis noin hyvin aina kaikki hanskassa.Aiemmilla kausilla olen ollut samaa mielta mutta en ole nahnyt noin hajanaista Tapparaa myoskaan. Takamatkaakin alkaa olemaan. Mutta ei tama sentaan mikaan Lukon roskispalo ole
Juu, toisinaan tulee yllätyksiä. Vaan ei aina.Viime kaudella olivat hyvin kartoittaneet IFK:n pelityylin pronssiotteluun.
Oottelepa ite kevättä..Ai nin toi Callekin pelaa vielä Liigassa. Kuin haamu Kärppä-ajoiltaan. Mitä te ootte sille syöttäny?
Sori, en nähnyt tästä että olit baarissa. Tappara ei tällä pelillä ole lähelläkään mitalipelejä, joten odotukset eivät ole kovin korkealla.Baarista typoja kännykällö, mutta kiva että sait siitä kiksit.
Kattellaan tosiaan keväällä tilannetta uudestaan. Onko Tappara TAAS reenannu kovempaa kuin muut.
Tuo ylimielinen tyylisi heijastelee sitä asennetta mikä teillä oli silloin kun Ilveksellä oli paska omistus ja johto. Jotkut eivät ole sopeutuvaisia muuttuviin tilanteisiin.
Ai nin toi Callekin pelaa vielä Liigassa. Kuin haamu Kärppä-ajoiltaan. Mitä te ootte sille syöttäny?
Ne yrittaa Liivikin kanssa myyda pelia ettei katsojat katoaisiSaukkonen vielä miettii ja vähän uskookin tapparaan
Ottamatta kantaa tähän tapaukseen, sellaiset henkilöt joita ei kiinnosta se mitä fanit haluaa, saisi kyllä lähteä vittuun seurojen johdosta.Areenan businesspäätöksiä ei todennäköisesti tehdä muutaman ilvesjonnen "Mä-haluuu-uuu-uun!"-teinikilareiden takia.