"Onko tämä se mitä teiltä irtoaa perjantaina kotipelissä?" Kieltämättä näyttää siltä että Virtanen tai kapteenisto on korottanut ääntä. Ennustus: Kalpa ei johda enää tätä peliä.
Uusi päivitys kristallipalloon. KalPa 2-3 johtoon.
"Onko tämä se mitä teiltä irtoaa perjantaina kotipelissä?" Kieltämättä näyttää siltä että Virtanen tai kapteenisto on korottanut ääntä. Ennustus: Kalpa ei johda enää tätä peliä.
Ja sinä kotisohvalta näit ettei kiekko ollut viivan yli? *huoh*
Nyt uskallettiin sitten viheltää JYPillekin vaihteeksi kun Yonkman on vaan niin hidas.
Noin se pitäisi viheltää aina. Jos maila osuu vastustajaan polven yläpuolella niin aina jäähy.Se oli siinä. Go JYP. No olihan tuo Yonkmanin tönäsy sellanen, että jos noista jäähyjä annetaan jonku linjan mukaan niin ei jäähyaitioissa tila riittäis.
Onnea KalPa.
Ja sinä kotisohvalta näit ettei kiekko ollut viivan yli? *huoh*
Uusi päivitys kristallipalloon. KalPa 2-3 johtoon.
Värilasit vaikuttavat kotisohvalla todella paljon. Ja se ei ole mitään uutta. Luulen että ratkaisuun on hieman paremmat kuvakulmat kun sun kotisohvalta.eihän se ollut lähelläkään.
Kotisohvalta.Ei vaan en nähnyt kiekkoa maalissa.
Ei vaan en nähnyt kiekkoa maalissa.
Voisko noi riskan vajakkiveljekset jo painua vittuun?
Tepsiä kairataan kyllä hanuriin huomenna raksilassa.
Kotisohvalta.
Värilasit vaikuttavat kotisohvalla todella paljon. Ja se ei ole mitään uutta. Luulen että ratkaisuun on hieman paremmat kuvakulmat kun sun kotisohvalta.
Turhaan vänkäät, ei ne sitä maalia olis hyväksyny jossei yläkamera ois niin näyttänyt.jaa värilasit. Kerro vielä minkä väriset mulla on?
You've got me right there :-)