Pe 3.10.2014 Otteluseurantaketju Liiga

  • 61 765
  • 351
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
Kärpät
Minä jo luulin että tuomariitkijöistä päästiin kun hjallis veti joukkonsa rajan yli mutta porofarmarit tekevät tuomariitkuennätyksiä. Kampitusjäähyjä toisensa perään tulee kun ei jalalla pysy mukana, kestäkää se ja lopettakaa vinkuminen.

Sinänsä ihan ok jäähyjä, kyllä niistä jäähyn tuntomerkit on löytyny. Minusta tuohon sukelteluun pitäisi myös puuttua. Ps. En ole porofarmari. Vielä.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Pieni vitutus kyllä nyt päällä. Ihan hyvä vieraspeli on ollut ja on sitten kaatumassa noihin idioottimaisiin jäähyihin, joissa muutamassa on tuomarienkin rooli ollut kyseenalainen. Helposti sai Brennan tuon ulosajanosa, huhhuh. 2 min olisi ollut tuosta ihan ansaittua.

Muutamat hienot puhtaat töötit oli tuota ennen meidän jenkkipakeilta, jotka näyttivät nyt sitä kovuutta. Generous meni hanskatkin tiputtamaan, pelillisesti ehkä tarvittaisiin miestä kaukalossa. Nyt sitten loppu viidellä pakilla ja 3. erän alkuun 3 min alivoimaa.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Olihan brennanin tilanne Selvä jäähy joten siitä turha purnata. Ulosajo mielestäni Ylimitoitettu

Nojaa enpä tiedä... Voi olla että menee vielä jatkokäsittelyyn, voi olla että tuomari vieressä seisoessaan näki tuossa tahallisen pikkuniitin kyynerpäällä, jossa tapauksessa pelikieltoa pitää mielestäni tulla vielä lisää.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
No...ei voi ainakaan väittää, ettäkö olisi tunteetonta ja tunnelmatonta liigakiekkoa tämä peli.

Eli SaiPa-pelikin viidellä pakilla? Ei hemmetti...
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Mitä mä luen? Brennanin ulosajo selvääkin selvempi. Äijä metsästi vastustajan kulman antamalla kyynärpäätä nassuun. 5min ainoa oikea tuomio tuosta tilanteesta.
 

Klinga

Jäsen
Nojaa enpä tiedä... Voi olla että menee vielä jatkokäsittelyyn, voi olla että tuomari vieressä seisoessaan näki tuossa tahallisen pikkuniitin kyynerpäällä, jossa tapauksessa pelikieltoa pitää mielestäni tulla vielä lisää.

Toivottavasti menee käsittelyyn ja tuomarille 2 ottelun tuomitsemiskielto! Jos pelaajille, niin miksi ei myös tuomareille?
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Enemmän tuntuisin tietävän kuin sinä. Voit sinä mennä minun puolestani Mestikseen itkemään, kun kovasti sitä tahdot. Tule sitten takaisin kertomaan mielipiteesi.

Kärppäkannattajat puhumassa tuomareista ja itkemisestä, syvä uuuuuh. Tekopyhä. Mitä muuta voikaan odottaa porojuntilta?

Olenko minäkin siis porojuntti? Ilmeisesti. Tuomareistako ei saa keskustella, jos kannattaa Kärppiä?
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Sinänsä ihan ok jäähyjä, kyllä niistä jäähyn tuntomerkit on löytyny. Minusta tuohon sukelteluun pitäisi myös puuttua. Ps. En ole porofarmari. Vielä.

Nyt jo kaduttaa että käytin moista kuvausta mutta halusin vastata samalla mitalla ja tuomareista ei ollut sen enempää valitettavaa kuin minään muunakaan iltana niin käytin sitten moista kuvausta.
 

Ylähirsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
KalPan olisi kyllä tärkeä ottaa tästä pelistä edes piste mukaan. Seuraavat kolme peliä eivät liikoja lupaa(2x Kärpät ja huomenna HIFK).
 

everon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, KHL Jokerit, sympatiat Kärpät
Hitto että pitää joukkueen kusta ensimmäinen vierasvoitto sitten ihan itse. Turha syyttää tuomareita. Yuha tänne on hankkia tuollaisia jäähykuninkaita. Johtoasemassa voisi myös tappelut jättää tappelematta.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Olenko minäkin siis porojuntti? Ilmeisesti. Tuomareistako ei saa keskustella, jos kannattaa Kärppiä?
Mitä olen seuraillut foorumia yli 10 vuotta, niin sellaisen mielikuvan olen saanut ettei kärppäkannattajat saa edes keskustella tuomareista. *hymiö*
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Mitä mä luen? Brennanin ulosajo selvääkin selvempi. Äijä metsästi vastustajan kulman antamalla kyynärpäätä nassuun. 5min ainoa oikea tuomio tuosta tilanteesta.

Joo, näin tuo saattoi mennä. Klassinen tilanne että täällä jengi huutaa kurkku punaisena, vaikka tuomari näki tilanteen paljon meitä paremmin vierestä. Tilanteessa saattoi olla tahallista kyynärpäätä mukana, varmaan videolta tarkemmin myöhemmin kelailevat.
 

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Kyllähän tuo ulosajo oli aivan oikein tuolle Sportin vähä-älyiselle. Kyynärpäällä suoraan päähän täyttää päähän kohdistuneen taklauksen tunnusmerkit
 

Wire

Jäsen
Mitä mä luen? Brennanin ulosajo selvääkin selvempi. Äijä metsästi vastustajan kulman antamalla kyynärpäätä nassuun. 5min ainoa oikea tuomio tuosta tilanteesta.

Ihan samat tulkinnat täälläkin. Kaveria ei ilmeisesti ole briifattu tarpeeksi hyvin täkäläiseen tuomarilinjaan.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Vittu, mitäs Mestistä tää Lahen isoleuat - Vaasan kovat.
Kauden paskinta peliä. Kuuluskos nää kumpiki jengi vaikka Mestikseen? Ipan kanssa?

Brennanin jalka ei riitä tähän sarjaan. Perinteinen hidas, mutta kankea. Töötit kyllä kovia. 5min siitä, ettei pysyny Mestis Tuhkamunan matkassa.
Paskaa, mutta tunteikasta peliä. Jos tästä jollain kolme pistettä kairataan niin ihme. Tosin kaveri on ihan yhtä paska.

Holy Jesus Kristof ei saa edes kunnon näyttöpaikka. Taio nyt sit noiden kahden puukäden kanssa.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Blues ei luistele ollenkaan. Eikö ne penkillä hiffaa mitään?
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Metsola pelaa kiekkoa niin kaukana maalista kiekkoa, että jonkinlaista kontaktiakin olisi voinut sallia. Nyt Blues-karvaaja lähinnä väisti tätä.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Brennan on pelannut hyvin omalla alueella. Tuo kyyrärpääpommi nyt oli täsäs tilanteessa ja tässä sarjassa ehkä ylilyönti. Kaverilla on oppimista Liigan linjassa. Muuten pätevän oloinen roolipelaaja.

Mutta kyllä käy ärsytettynä kuumana. Hetkeen en ole tuollaista sonnia kaukalossa nähnyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös