Huono pakki
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, Ketterä
Taattua Kovaa Ruuska laatua.Hienosti Appelgrenilta jalat alta ja ei jäähyä. Jatkotilanteesta melkein maali KooKoolle.
Taattua Kovaa Ruuska laatua.Hienosti Appelgrenilta jalat alta ja ei jäähyä. Jatkotilanteesta melkein maali KooKoolle.
No annetaan anteeksi, siellä on itse kuningaspuusilmä Rantala dumarina :DPoikittainen maila 2min Seppälälle???? Mistä helvetistä ne tuon arpoi...
KooKoon erä tähän mennessä.Vähän sekavaa on nyt SaiPan touhu.
Ei se mun nähdäkseni ainakaan maalissa käynyt, koska mun mielestä se oli Karjalaisen patjan alla.Lukon tilannetta katsellaan videolta. Kovaa videon katsomista tänään.
Tänään voittaa varmasti vain VHS-kasettien valmistaja.Lukon tilannetta katsellaan videolta. Kovaa videon katsomista tänään.
Ei tällä pelliesityksellä. Valitettavasti. Sekavaa on.Eli voitto tulossa.
5v ei yhtään maalia sitten vakava päävamma ja hetken näytti ettei ura jatku, päävammasta toivuttuaan tehnyt jo kolme maalia.Juuso Vainio, illan toinen. JYP 2-0.
Hyvä Tepsu.
Koko peli kyl melkosta pomputtelua ja keskialueella "kaikki" pomput menee KooKoolle, et pääsee hyökkää. Toki siinä vikaa varmasti on, että näin käy, menohalut liian kovat.Vähän sekavaa on nyt SaiPan touhu.