Missä vaiheessa se lisättiin? Puolen päivän aikaan kävin omat vaihdot tekemässä ja ei miestä näkynyt.
Tänään. Itsekin kyttäilin koko eilisillan, mut eihän näitä lisäillä liian ajoissa.
Missä vaiheessa se lisättiin? Puolen päivän aikaan kävin omat vaihdot tekemässä ja ei miestä näkynyt.
No toivottavasti Torgersson ei Ramzin oppeja kaivele mistään esille. Kaverihan oli tavallaan lopettanut jo urheilemisen ennen Jyväskylään tuloa ja veteli ihan vaan beer&barbeque meningillä eläkehilloja taskuun.Mulle tuli Ramzi mieleen Torgersoraisesta. Samanoloinen liikkeeltään ja kooltaan, parempi peliäly ja toivottavasti pidempi pinna. Muisti on tieten ku kultakalalla mutten tiiä onko muistot Ramzista kultaa vai multaa.
En tohtinut vaihtaa Huovilan, Lassilan tai Ojantakasen tilalle, toivottavasti Ojis pääsisi pisteille.Mä otin heti. Ois harmittanut, jos olisi ollutkin hyvä...no ei harmita enää.
Silti oli JYPin parhaita, kyllä itse Ramzin pelistä tykkäsin vaikka mies aikamoinen tankki olikin ja välillä päässä kilahti.No toivottavasti Torgersson ei Ramzin oppeja kaivele mistään esille. Kaverihan oli tavallaan lopettanut jo urheilemisen ennen Jyväskylään tuloa ja veteli ihan vaan beer&barbeque meningillä eläkehilloja taskuun.
Loppuu tuommoiset haistelut heti alkuunsa.Haistelen 4-4 peliä ja jatkoajalla turpaan..
Liputtaisin vielä enemmän sitä 9-1 tulosta, mutta katsellaan tämän TPS ylivoiman jälkeenHaistelen 4-4 peliä ja jatkoajalla turpaan..
Eihän ketään JYP-kannattaja jännitä, eihän..?
Ei ainakaan tällä hetkellä, kun JYP pelaa varsin hyvin.Eihän ketään JYP-kannattaja jännitä, eihän..?
JYPin kannattaja jännittää aina. Koskaan ei voi tietää mitä seuraavaksi tapahtuu.Eihän ketään JYP-kannattaja jännitä, eihän..?
Ehkä huomenna jo!Jaaha, eipä vieläkään Salkulle nollapeliä… Ehkä sit ensi kaudella.
Perssonia ei ole näkynyt. Taisi pudota pois.
Juuri kun saatiin yksi ruotsalainen lisää niin edellinen tippuu pois.Perssonia ei ole näkynyt. Taisi pudota pois.
Juuri kun saatiin yksi ruotsalainen lisää niin edellinen tippuu pois.
Loukkaantui.Kävi niin kuumana. Oisko viilentymässä.