Pe 3.1.2014 Otteluseurantaketju Liiga

  • 120 051
  • 521
Tila
Viestiketju on suljettu.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Jokerit ottaa tyhmän väärä vaihto jäähyn 2.erän loppuun.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Jokereille erän loppuun väärä vaihto. Näitä on ainakin nähty tällä kaudella ihan tarpeeksi.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Ja idioottijäähy erän loppuun. Turhaan, taas kerran.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Etkö ymmärrä mitä itse kirjoitat?
Ilmeisesti en, voitko valaista? Enhän minä sanonut muuta kuin että tämä tuomarien valitsema linja suosii Jokereita, mitäs tuossa? Toinen eräkin vedetty käytännössä yhtä maalia ja silti 0 jäähyä. Meinaatko että jos yhdessä päässä pyöritään 18 minuuttia, niin siellä ei ole rikkeen rikettä ollut? Tänään vaan linja on että "pieniä" ei vihelletä, sama on linja ollut molemmille ja hyvin se on pitänytkin, enkä minä ole rikkeistä valittanut tai tuomareista, toi linja vaan ei mielestäni sovi tälläiseen peliin jossa toinen selkeesti ottavana osapuolena ja roikkuu rikkomalla pelissä.
 

Zero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool ja Jokerit. Ja Jukurit nyt mökin takia.
Taitaa tämä olla toistaiseksi selvästi paras peli, jonka Kousalta olen tällä kaudella nähnyt.
 

chubster

Jäsen
Ei helvetti mikä pitkä jyväskylässä

Jep. Tosin täysin normaali liigassa vihelletty pitkä. Tää on tätä.

Tämän pelin perusteella en enää yhtään ihmettele kuinka Ässät on sarjassa siellä missä on. Sitä tosin ihmettelen, kuinka JYP ei ole samassa paikassa. Lienee vain ajan kysymys. Milloinkohan Marko Virtanen huomaa tämän?
 

VonRetee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Nyt jäi selvä jäähy Bluesilta kyllä viheltämättä. Hirson maila jäi Rissasen jalkojenväliin mutta kelpaahan tämä. Saipalta kova pyörritys Bluesin päädyssä.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
JYP ÄSS

Mikä helvetin pitkä tollanen on kun kaveri suoristaa selkänsä kiekon ollensa ihan vieressä ja otettavissa, ja tuomarit vielä viheltävät pitkän ...
 

Pllnen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins, #3 Määttä, #86 Teuvo Teräväinen
Taitaa tämä olla toistaiseksi selvästi paras peli, jonka Kousalta olen tällä kaudella nähnyt.
Ja silti on yksi ihan kardinaali munaus päässyt mukaan, mutta minä ainakin annan yhden anteeksi, jos on rakentamassa kahta. 0+2 Kousalle tänään siis.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Pelicansille vaara vauhto taas ihan tokan lopulla.
 

arpa80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
BlackWolf jos tuon erä oli yhtä maalia, niin se oli sitä hyvinkin näennäisesti sitä. Roikkumisia njhaah, ehkä kerran olisi voinut puhaltaa Kousalle, mutta sekin tilanne oli siinä ja siinä.

Torjunnat 8 vs 10.
 

Zolomy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerrotaan lähiviikkoina
Ärsyttävää näennäispyöritystä SaiPalta. Pyöritään kulmissa ja laidoissa, välillä saadaan kiekko pyörimään Niemisen eteen mutta siihen ei kukaan osu kunnolla. Kolmannen alkuun pitäisi runnoa sellainen vanha kunnon paskamaali niin saataisiin lisää virtaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös