Kiva kun tykkäät!Tämä oli hauskaa
Parempi myöhään kuin milloinkaan.
Kiva kun tykkäät!Tämä oli hauskaa
In my dreams. Koivisto on jo maalinsa tehnyt tällä kaudella. Tämä oli hauskaa, koska Kerhossakin pelaa Koivisto.
Ilmeisesti en, voitko valaista? Enhän minä sanonut muuta kuin että tämä tuomarien valitsema linja suosii Jokereita, mitäs tuossa? Toinen eräkin vedetty käytännössä yhtä maalia ja silti 0 jäähyä. Meinaatko että jos yhdessä päässä pyöritään 18 minuuttia, niin siellä ei ole rikkeen rikettä ollut? Tänään vaan linja on että "pieniä" ei vihelletä, sama on linja ollut molemmille ja hyvin se on pitänytkin, enkä minä ole rikkeistä valittanut tai tuomareista, toi linja vaan ei mielestäni sovi tälläiseen peliin jossa toinen selkeesti ottavana osapuolena ja roikkuu rikkomalla pelissä.Etkö ymmärrä mitä itse kirjoitat?
Ei helvetti mikä pitkä jyväskylässä
Ei helvetti mikä pitkä jyväskylässä
Pistä nyt se korkki jo kiinni. Olet todella rasittava. Ihan oikeasti.Kiva kun tykkäät!
Parempi myöhään kuin milloinkaan.
Ja silti on yksi ihan kardinaali munaus päässyt mukaan, mutta minä ainakin annan yhden anteeksi, jos on rakentamassa kahta. 0+2 Kousalle tänään siis.Taitaa tämä olla toistaiseksi selvästi paras peli, jonka Kousalta olen tällä kaudella nähnyt.
Johon minä totesin että sama jatkuu vuodesta toiseen. Edelleen ihmettelen järjenjuoksuasi.Enhän minä sanonut muuta kuin että tämä tuomarien valitsema linja suosii Jokereita, mitäs tuossa?
En kuitenkaan jankkaa.Olet todella rasittava.
Pelicansille vaara vauhto taas ihan tokan lopulla.