Ainakin mun silmiin Rynnäkseltä poikkeuksellisen heikko esitys, kiekko pomppi ja mieskin sinkoili välillä ihan mihin sattuu, kun taas IFK:n kassari napsi jotakuinkin kaikki kiekot varmasti haltuunsa. Kova jätkä.
Vai oisko IFK scoutannut Rynnästä hieman tarkemmin. Omaan silmään näytti, että moni hyökkäys päättyi laukaukseen kohti takakulmia nimenomaan, mikä tuottaa väkisinkin sopivasta kulmasta ribarimestan jos toisenkin. Toki, onhan ne veskarilla ohjattavissa / torjuttavissa myös kulmiin, mutta joskus sattuu lipsahdus.
Vaikka minä olenkin vain Kärppien etäfani, niin olen kyllä samoilla linjoilla. Kärpillä ja Jokereilla on ollut 2000-luvulla paljon kiivaita taisteluita, mutta kyllä Kärppien ja IFK:n väliset ottelut ovat myös sytyttäneet erittäin paljon. Näiden joukkueiden välillä olisi hienoa nähdä joskus jopa ulkoilmaottelu, uskoisin että kiinnostaisi muutankin.Nyt kun Jokerit lähtee ensi kaudella Venäjälle, niin kyllä mä näkisin tässä uuden taisteluparin tuleville kausille. Kärpät on syttytänyt aina Jokereiden jälkeen eniten meikäläistä ja varmasti monia muitakin.
Näiden joukkueiden välillä olisi hienoa nähdä joskus jopa ulkoilmaottelu, uskoisin että kiinnostaisi muutankin.
Hienoja kamppailuja. Kovia mutta rehtejä, ja kummankaan joukkueen puolelta ei syyllistytä koskaan mihinkään ylilyönteihin. Lisäksi fanitkin taitavat olla ihan hyvässä hengessä keskenään, joten mikäs sen hienompaa? Nautitaan näistä, tätä on jääkiekko parhaimmillaan!
Ja mitäperhanan veljeilyä täällä viritellään?
Minä olen hieman. Ottelussa oli jo jonkin verran pleijarihenkeä ja veikkaan, että yksi jos toinenkin joukkue nostaa kevään mittaan tasoaan samalla tavalla kuin IFK. Jos Kärpillä ei löydy keinoja tiivistynyttä viisikkopeliä vastaan, niin mestarisuosikkeja katsellaan Tampere-Helsinki -akselilta. Maalinedustalla ei tosiaan kovin moni Kärppä kunnostautunut, poikkeuksena tietysti cojones-Donskoi. Toki Kukkonen omassa päässä perusvarma. Ilman apuja Rynnäs on näköjään tavallinen kuolevainen, toisessa päässä oli tällä kertaa parempi veska.
Eipä ole Viuhkolan peli ollut tämä. Vaisua vaisua. Kähkösen pitää saada 10 1vs1 paikkaa, jotta häkki heiluu. Usein pääsee paikoille, mutta ei mene. Ruotsin Lundell pelasi parissa ekassa erässä mahdollisuuden voittoon ja loppujoukkue otti vastuuta kolmannessa.