Pe 3.1.2003 Ässät - Jokerit

• 3 796
  • 53
Re: Re: Raportti

Viestin lähetti 1Euro
Lopussa Hannun pitkävetomerkintä tuli selväksi hänen viheltäessään linjastaan poiketen Tähtisellä jäähyn väkivaltaisuudesta kaksi minuuttia ennen loppua. Turunen plokkasi kahdesti nopeamman Tähtisen susikädellä heidän luistellessaan kohti laidan vieressä lipunutta kiekkoa. Toisen susikäden jälkeen Tähtinen riisui Turusen kypärän ottamalla sen kainaloonsa. Ei todellakaan nyrkein, kuten raportti väittää.

Minun mielestäni Tähtisen jäähyssä ei ollut mitään epäselvää. Miehen kädet heiluivat useampaan kertaan kohti Turusen päätä, eikä Henriksson voinut jättää tilannetta vaille huomiota. Liekö Markku sitten ollut hitusen turhautunut, kun oma peli ei koko ottelussa ottanut kulkeakseen. Kuten SK:ssakin jokin aika sitten mainittiin, on Tähtinen ottanut tällä kaudella muutenkin aivan liikaa jäähyjä.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vaikka vastustaja oli kova, niin olen Jatkoajan peliraportin laatijan kanssa samaa mieltä siitä, että Ässien peli oli varsin ponnetonta. Vaihtoihin oli ilmeisesti kiinnitetty huomiota ja nyt pyrittiin pelaamaan mahdollisimman lyhyitä vaihtoja. Sinänsä hyvä, mutta välillä tuntui, että hyökkäys jätettiin suosiolla viemättä loppuun Jokerien vastahyökkäysten pelossa. Kiekko siniviivalta päätyyn ja kaikki kiireesti vaihtoon. Liekö SaiPa-ottelun jälkeinen ryhdin hakeminen puolustuspeliin vienyt puhdin ja uskalluksen hyökkäämisestä.

Positiivisista asiosta mainittakoon Kiilholman normaalia parempi esitys ja Rochefortin erikoinen maali. Ei ihan äkkiä tule mieleen Ässä-pelaajan tekemänä maalia suoraan aloituksesta. Dan O´Connell yritti tuollaista maalia muutaman kerran siinä kuitenkaan onnistumatta.

Viimeksi muokattu:

1Euro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Re: Re: Re: Raportti

Viestin lähetti porin_karhu
Minun mielestäni Tähtisen jäähyssä ei ollut mitään epäselvää. Miehen kädet heiluivat useampaan kertaan kohti Turusen päätä, eikä Henriksson voinut jättää tilannetta vaille huomiota...
Sinänsä jäähyssä ei ollut mitään epäselvää. Jäähyn paikka tosiaankin, mutta kuten sanoin: linjastaan poiketen Henriksson ei jättänyt jäähyä viheltämättä. Ja kun se vielä sattui juuri kaksi minuuttia ennen pelin loppua...
Tähtisen pelityyli on muuttunut agressiivisemmaksi kauden alun jälkeen, tai ainakin se on jäähyjen muodossa pistänyt silmään. Agressiivisuudessa ei sinänsä ole mitään vikaa, mutta kun se usein sitten lipsahtaa hieman illan linjan mukaan liian pitkälle.

EverÄssä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu
Tämä oli jälleen tyypillinen jokeripeli joka on ainakin minun mieleen koska näissä peleissä on yleensä kahvaaminen vähissä ja liike monta pykälää muita otteluita korkeammalla (ässillä ainakin täytyy olla jos pisteitä mielitään saada). Pelin selvä käännekohta oli 1-1 tasoitus sillä ennen sitä oli ässillä monia paikkoja siirtyä kahden maalin johtoon, mutta niin vain tehtiin ottelu hankalaksi itselleen kuten saipa pelissäkin.

Sinänsä sarkastista Summasen "tarvitsemat" uudet pelaajahankinnat sillä kovalta vaikutti ryhmä eilenkin. Mutta kovasti kehuttua Markus Helasta en kyllä laskisi pelanneen eilen yhden tähden arvoisesti. Mailapeli oli luokatonta ja paljon kompurointia ja haparointia esiintyi otteissa liikaa. Jos Lehtonen sattuisi loukkaantumaan tosipelien kynnyksellä niin mahtaisiko hänestä sittenkään olla se voittava maalivahti? Jokerifanit voivat olla erimieltä mutta itse en usko siihen mutta eiköhän Helasenkin aika tule vielä Jokeriluukulla.. ennemmin tai myöhemmin..

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy