Kyllähän tästä tulee Virta fibat. Silloin joukkue ei saanut missään kohtaa kiinni pelikirjasta eikä kukaan oikein tiennyt mitä jäällä pitäisi tehdä, nyt sitä pelikirjaa ei ole ja nämäkään ei näytä tietävän. Tullee pitkä kausi taas.Yrittääkö SaiPa edes muuta kuin pitkää?
Virran aikana ei saatu kiinni pelikirjasta. Nyt näyttää siltä ettei pelikirjaa ole.Kyllähän tästä tulee Virta fibat. Silloin joukkue ei saanut missään kohtaa kiinni pelikirjasta eikä kukaan oikein tiennyt mitä jäällä pitäisi tehdä, nyt sitä pelikirjaa ei ole ja nämäkään ei näytä tietävän. Tullee pitkä kausi taas.
Ekassa erässä oli järkeä, tässä toisessa ei. Siis omiin kun päädyttiin, niin mitään muuta ei edes näyttänyt olevan mielessä kuin kiekko äkkiä pois roiskaisulla. Ihan käsittämätöntä pelaamista, kun kaverikaan ei esitä mitään.Virran aikana ei saatu kiinni pelikirjasta. Nyt näyttää siltä ettei pelikirjaa ole.
En usko, kun Chilen ralli on lounastauolla. Jatkuu vasta himpun ennen yhdeksää.Mitä vittua liiga. Tarkastellaan päivänselvää maalia kymmenen minuuttia ja vittu videotuomareilla pyörii rallit ruuduilla. Vain Suomen korkeimmalla kiekkotasolla.
Tuote on kunnossa.
Korona?Osaako joiku sanoa, että miksi Kouvolassa on ihan tyhjä halli?
Olen varmaan ymmärtänyt väärin, kun olin sellaisessa käsityksessä, että Kouvolassa eletään kiekko-buumia.
Lopussa pakit alkoivat toimittamaan maalille eikä roiskimaan vähintään pari metriä ohi/ränniin. Heti alkoi jo jotain tapahtumaan kun lopetettiin ihan päätön roiskiminen viivasta.Rajaniemi saa toimituksen maalille. Ei uskoisi.
Joo nimenomaan kommentoin toista erää. Eka erä oli ihan ryhdikäs esitys.Ekassa erässä oli järkeä, tässä toisessa ei. Siis omiin kun päädyttiin, niin mitään muuta ei edes näyttänyt olevan mielessä kuin kiekko äkkiä pois roiskaisulla. Ihan käsittämätöntä pelaamista, kun kaverikaan ei esitä mitään.
En ole nähnyt tämän illan peliä sieltä, mutta televisiokuva Lumonilta voi hämätä, kun penkkirivit ovat aika korkeita, niin alarivit ovat yleensä täynnä vain, kun halli on ihan pullollaan. Ts. Kouvolassa on enemmän kuin tarpeeksi istumapaikkoja.Osaako joiku sanoa, että miksi Kouvolassa on ihan tyhjä halli?
Olen varmaan ymmärtänyt väärin, kun olin sellaisessa käsityksessä, että Kouvolassa eletään kiekko-buumia.
Virran aikana SaiPa oli ylivalmennettu, syötön syötön syöttöä niin pitkään että menetettiin. Nyt roiskitaan vähän sinnepäin, mutta paremmalla asenteella.Virran aikana ei saatu kiinni pelikirjasta. Nyt näyttää siltä ettei pelikirjaa ole.
Ja mä kun heitin täällä hallissa ihan aurinkokelloa katsomalla, että Jääskältä perus 4 min vaihto. Ei se nyt kovin metsään sitten mennytkään.Yllättävän hyvin IFK hoiti tuon pitkän pyörityksen missä Motinilla ei ollut edes mailaa. Piti aika hyvin Ilveksen pois maalinteko tonteilta ja hyvin vaihtoi paikkoja tilanteen vaatimalla tavalla.
E: Alkio juuri kertoi, kolme kaveria veti yli 3min vaihdon, Kiviharju jopa 3:54 pitkän vaihdon ja ei mitään varsinaista vaaraa ollut. Motin jopa ilman mailaa tuon myllyn ajan.