Mun mielestä oli vahva erä myös häneltä. Ja vauhdissa pysyi täysin mukana.
Saavutus, kun ”ykkössentteri” pysyy vauhdissa mukana
Mun mielestä oli vahva erä myös häneltä. Ja vauhdissa pysyi täysin mukana.
Oli. En itsekkään vielä lähde tuomitsemaan ja kyllä se toinen maalikin tulee, jos ei tänään, niin viimeistään huomenna.Mun mielestä oli vahva erä myös häneltä. Ja vauhdissa pysyi täysin mukana.
No oli lähinnä vastakommenttina näihin hitauteen yms. Omiin silmiin pysynyt joka pelissä mukana, joten en ole kritiikkiä ymmärtänyt alkuunkaan.Saavutus, kun ”ykkössentteri” pysyy vauhdissa mukana
Eiköhän se siitä tule, että Jyväskylästä Kuopioon (Via Pieksämäki) junalla mentäessä täräytetään pönttövuoren tunnelin läpi.Olen ennenkin kysynyt tuosta Pönttövuoren herruudesta. Telkkuselostaja tiesi kertoa, että tämän nimen taustalla on se, että Pönttövuoressa on pitkä junatunneli. Poika osaa käyttää Googlea. Hyvä hyvä. Tietääkö kukaan oikeasti mistä tuo "Pönttövuoren herruus" tulee vai onko se jonkun selostajan (Anssi Ritarin?) keksintöjä?
Muistikuva, mutta joskus kauan aikaa sitten Pönttövuorta pidettiin Savon ja Hämeen rajana. Keski-Suomi oli molempien heimojen metsästysaluetta ja koska apajapaikoista tuli tietenkin riitaa, niin tappeluksihan se meni.Eiköhän se siitä tule, että Jyväskylästä Kuopioon (Via Pieksämäki) junalla mentäessä täräytetään pönttövuoren tunnelin läpi.
Kyllä kyllä, mutta mitä tekemistä sillä on näiden otteluiden kanssa? Bussillahan ne menee peleihin.Eiköhän se siitä tule, että Jyväskylästä Kuopioon (Via Pieksämäki) junalla mentäessä täräytetään pönttövuoren tunnelin läpi.
Tuossa näköjään tulikin vähän syvällisempää infoa aiheesta. Mutta sitä en tiedä mistä tuo on näihin JYPin ja KalPan välisiin peleihin pesiytynyt.Kyllä kyllä, mutta mitä tekemistä sillä on näiden otteluiden kanssa? Bussillahan ne menee peleihin.
Aika erikoinen ”kiinnipitäminen”.No mitähän vittua tuossa Pertun kohdalla tapahtui?