Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Tuomarit ei halua ratkaista pelejä!Tykkään kyllä linjasta! Ei väliä koukittiinko, taklattiinko vähän päähän, oliko paitsio tai onko maali paikoillaan; antaa poikien pelata! Tätä lisää.
Tuomarit ei halua ratkaista pelejä!Tykkään kyllä linjasta! Ei väliä koukittiinko, taklattiinko vähän päähän, oliko paitsio tai onko maali paikoillaan; antaa poikien pelata! Tätä lisää.
Huusin kotisohvalla samantien ku ylitti viivan.Oliko kenenkään mielestä paitsio ennen tuota maalia?
Liiga haluaa tamperelaiset jatkoon varmaan tarkoitit.Eka paitsiomaali ja sen jälkeen selkeä taklaus Räsästä päähän. Liitto haluaa maajoukkueen jatkoon
Ja kun monesti rahallakin perustellaan, niin en osta. Ei tarvitse NHL-tason viritelmiä, vaan yksi koko viivan kuvaava riittää, sillä saa pahimmat pois ja jos joku ei näy, niin kenttätuomio jää voimaan.
Mielikuvitus rakentaa tähän sen Tonnin seteli- ilmeen.Se oli vain metrin paitsio.
No aika selkeä :DSaatto muuten olla paitsio
Minä ainakin seison sen takana. Videotarkistuksia pitäisi vähentää, ei lisätä. Tuomarivirheet kuuluu peliin.Kahteen peliin kolme paitsiomaalia ja silti jotkut inisevät näiden tarkastamista vastaan?
Tuomarit ei halua ratkaista pelejä!
Liiga eli KalPa mukaanlukien, vai mitä tarkotat?Liiga haluaa tamperelaiset jatkoon varmaan tarkoitit.
Savolaiseen tapaan: suattaapi olla paitsio, vuan suattaapi olla, että ei ookkaanOnko Kalpan some jo uhriutunut?
Taip toesinpäen.Savolaiseen tapaan: suattaapi olla paitsio, vuan suattaapi olla, että ei ookkaan
Meinaatko että KalPalle ei olisi kuulunut yhtään jäähyä tänään?Tiukkaa tekee voittaminen Tampereella, kun kentällä on kerrallaan viisi keltamustaa vastaan yhdeksän Ilveksen pelaajaa.
Sitä Tamin maalia oon myös oottanu.Jaman vois ny heräilä ja pamauttaa pari maalia.
Mun mielestä paitsiohaasto on ok, jos siinä on joku aikaraja tai suorasta hyökkäyksestä tulee maali. Naurettavaa on taas se, että aletaan katsomaan +10sek jälkeen oliko alueelle tulo paitsioKahteen peliin kolme paitsiomaalia ja silti jotkut inisevät näiden tarkastamista vastaan?
Mun mielestä paitsiohaasto on ok, jos siinä on joku aikaraja tai suorasta hyökkäyksestä tulee maali. Naurettavaa on taas se, että aletaan katsomaan +10sek jälkeen oliko alueelle tulo paitsio