Parempi sekin, kun et jatkais ipassa.. eikä se pesti tuu kestään kauaaHienoa että saadaan Pennanen Leijonien koutsiksi…
Jaloselle on pakko sorvata parin vuoden jatkopahvi, aivan pakko. Pendon paperi uuniin. Olen milloin tahansa valmis osallistumaan tätä koskevaan mielenosoitukseen.Hienoa että saadaan Pennanen Leijonien koutsiksi…
Onko tietoa siitä, että onko Last Dance Konna kutsuttu mukaan? Vai kiinnostaako tänä keväänä enemmän pelit kuin pään täyteen vetäminen?Loma juna lähtee raiteelta 2 kohti Leviä klo 21.17.
No kohta se vetää kädet pois taskuista, ja sitten lähteePennanen? Aikalisää, moken vaihtoa.. jotain luulis tekevän.
Ilveksen totaalipaska puolustus tämän on kussu.
Toki KalPa on erittäin terävä.
Paperilla varmaan, mutta tuossa on lopputulos kun ryhmä on täynnä nimimiehiä eikä kukaan pelaa logolle! Ihan pihalla jokaikinen! Eivät varmaan tiedä ees mitä pitää tehdä, ku ei tunnu penkillä tulevan mitään ohjeita. Plus koutsilla kuset niin pahasti housussa, et välittyy koko porukkaan...Tolla Ilvekselläkö piti olla Liigan kovin pakisto?
Ehkei hänellä oo käsiä? Vaikuttaa kädettömältä.No kohta se vetää kädet pois taskuista, ja sitten lähtee
Enpä tajunnut, että tulee telkkaristakin.Ei tällä kertaa ollut paitsio. Mikset laita vastaanotinta päälle ja katso sieltä tätä matsia?
Konna hyppää varmasti mukaan…ei kunnon kemuja kannata jättää väliinOnko tietoa siitä, että onko Last Dance Konna kutsuttu mukaan? Vai kiinnostaako tänä keväänä enemmän pelit kuin pään täyteen vetäminen?
Toki näinkin. Mutta jos oma alivoima kusee, niin erittäin hankalaksi menee voittaminen.Kyllä mä sanon, että 0% ylivoimalla on tähän myös jonkin asteinen osuus.
Ei tietenkään. Tapsut hommas JuoLevin lähemmäs.Onko tietoa siitä, että onko Last Dance Konna kutsuttu mukaan? Vai kiinnostaako tänä keväänä enemmän pelit kuin pään täyteen vetäminen?
Mä otin viimeksi pelikieltoa kun kommentoin tuota lausettasi. Nyt oon hiljaa. Kalpa vois painaa vielä yhden erän loppuun niin ekat pääsis suihkuun jo erätauollaOhhoh, enpäs tiennyt tuotakaan.
No onhan se, finaalissa Kärpät - KalPaOnkohan se kevät sittenkin kelta musta...