Pe 29.3.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 77 389
  • 1 235

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Pelsu-pelaaja jyrää itse sinne maalivahdin päälle, mutta kyllähän tämäkin maali voidaan viedä. 3-2 :)
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Selkeä maali, mutta eiköhän tuo taas hylätä. Pitää lahilaisille antaa vähän tasoitusta.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Väärä vaihto, vaikka kiekko oli Tepsilla ;D
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Tänään lahtelaisten kandee lotota. Kaikki menee sinnepäin.

Mitä Quincey tolle voi kun toinen roikkuu koukulla kainalossa.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt varmaan hyväksytään, kun pitäisi hylätä. Nyt nimittäin on oikeasti maalivahdin häirinnästä kyse, toisin kuin siinä aiemmin hylätyssä tilanteessa.
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nykyisellä linjalla tuskin hyväksytään. Fyysinen kanssakäyminen veskan kanssa: CHECK. Kädet levälleen ja peliä.

E: Ja älkää nyt jaksako vastailla Kaani-fanit, kritisoin tätä yleistä linjaa ja itse haaston konseptia enkä näitä tämän matsin tuomioita. Parempi johtaa ja pulinat pois.
 

Laiska pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No se on ollut kyllä nyt kolmatta peliä muidenkin mielestä Aurajoen kusivettä

Mitä kautta väki näitä matseja katselee? Itse katselen Telia TV -appin kautta ja jää ei ole lähelläkään keltaista. Kaikki kentän ympyrät ovat eri väriä kuin muu osa jäästä, mutta mikään ei ole keltaista. Kuva olis kiva!
 

Ralph

Jäsen
Olipas nyt taas hieno väärä vaihto. Yksi pelaaja vaihtoon ja kaksi tilalle. Huolimatonta, perkele.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös