Pe 29.12.2017 Otteluseuranta (Liiga)

  • 31 092
  • 488

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Kotkaniemellä muuten pirun kova kuti. Ei mulla muuta.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Jos osui niin sitten hyväksyn (en kyllä huomannut, että olisi osunut)... Onko muuten NHL:ssä niin, että vaikka osuisi kiekkoon niin jäähy tulee silti noissa jalkoihin heittäytymisissä?
Nopeasti kelaillessani olin nakevinani osuman ensin.

Herkemmin noista kaiketi anarissa vihelletaan, varsinkin jos selkea kaato ja eritoten maalia pain.

Hyva Saipa!! Hyvat 2 pojoa
 

Jalat1990

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vähän risuja Ruudun väelle. Vittumaista kuunnella selostajan hypetystä, kun vihellyksen jälkeen syntyy torikokouksia ja paineja, mutta kameramies kuvaa nukkuvaa fania tai juomapulloa, hereillä siellä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ehkä mä oon Pelsu-fanina tottunu tyytyy vähään mut oon oikeestaan ihan tyytyväinen pisteeseen. Sen toisen erän perusteella ei oltais ansaittu sitäkään. Kolmannessa onneks kaivettiin munat esiin. Pisteen ansiosta kutossija ei oo vieläkään ku parin pisteen päässä joten ei tässä mitään hätää oo.
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Ei sarkasmia, kyllä potentiaalia löytyy, ja sitäpäitsi, eikös teille oo aika vähän maaleja tehty? Kaapo on hyvä.
Maalinteostahan se on kiinni. Justiinsa kun ajelin kotiin niin mietin, että jos nuo alkaisivat tekemään vihdoinkin maaleja. Lukko voisi hyvin olla top 4... mutta kun ei niin ei.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös