Sepä se. Ja on jatkossakin sikäli kun huhut paikkansa pitävät että toi muuan jatkaa vielä ensi kaudellakin.Lukko on valmentajaa vaille huippujoukkue.
Sepä se. Ja on jatkossakin sikäli kun huhut paikkansa pitävät että toi muuan jatkaa vielä ensi kaudellakin.Lukko on valmentajaa vaille huippujoukkue.
Jos näin on, niin on. Huhhuh.Sepä se. Ja on jatkossakin sikäli kun huhut paikkansa pitävät että toi muuan jatkaa vielä ensi kaudellakin.
He ovat nuoriso, he ovat tulevaisuusKauniin näköistä, kun Tapparan fanipäädyssä teinit hyppii ilman paitaa möhömahat heiluen ja Ilveksen fanipäädyssä vaan näytetään keskisormea maalia juhliville. On tää Manselainen kulttuuri hienoa
Itse pistäisin viimeistään huomenna ulos ja soittaisin vaikka Kivelle.Sepä se. Ja on jatkossakin sikäli kun huhut paikkansa pitävät että toi muuan jatkaa vielä ensi kaudellakin.
Ei stna, ei Karria tuonne. Eihän?Itse pistäisin viimeistään huomenna ulos ja soittaisin vaikka Kivelle.
Oli miten oli mutta näin on.Jos näin on, niin on. Huhhuh.
Siitä on lähdettävä, että tähän on tultu.Oli miten oli mutta näin on.
Onko?Siitä on lähdettävä, että tähän on tultu.
Donnervetter!Onko?
Mitäs sanoi? :)Konnalta kuittia Saukkoselle TTK:sta, tykkään :D
Saukkonen mainitsi Suhosesta puhuessa, ettei kaikki ole tenavatähtiä, niin Konna totesi ettei kaikki ole tanssitähtiäkään. Näin vapaasti lainattuna.Mitäs sanoi? :)
Kuopion reissu kuitenkin, niin pikku tasoittelu kuuluu asiaan.Mulla on tunne, että Ässät tasoittaa. Kohta.
Siksi Ilveksen maali olisikin pitänyt hylätä. Tuomarit epäonnistuivat tehtävässään.Se on ihan just tasan