Pe 29.11.2024 JYP - Kärpät

• 12 286
  • 379

Nepi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, EV Zug & Detroit Red Wings
Katsotaan nyt vielä ainakin 40min, mutta suattaapi olla, että olin väärässä sen paskimman valmennuksen suhteen. Harmi sinäänsä, koska häviö JYPille lienee viimeinen naula Havun arkkuun ja saa potkut.

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Katsotaan nyt vielä ainakin 40min, mutta suattaapi olla, että olin väärässä sen paskimman valmennuksen suhteen. Harmi sinäänsä, koska häviö JYPille lienee viimeinen naula Havun arkkuun ja saa potkut.
Nounounou, vähintään tasoihin päästätte! Katsellaan niitä potkuja vasta huomisen jälkeen...

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio ja vuosiluvut 1923 & 1897
Tardiff kävi pariin otteeseen helvetin kuumana tilanteen jälkeen. Ei anna kauhean hyvää kuvaa joukkueen tilasta kun ykköstähdet kiukuttelee jo ekalla kympillä.
Katsoin samaa ja toivottavasti jatkuu, sekoittaa parhaimmillaan Kärppien ainoan kohtuullisesti ensimmäisessä erässä toimivan asian, eli ykköskentän hyökkäyspelaamisen.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPillä on tapana olla pettymys, joten eiköhän me tää vielä hävitä.
En pidä ihmeenä jos JYP toiseen erään tulee ja pelaa Kärppien tasolla, eli unohtaa pelinrakenteet täysin. JYPillä myös ollut tapana mennä vastustajan tasolle ottelun edetessä silloin harvoin kun viime kausina oltu alussa parempia.

Kärppien peli oli aivan karmeaa, mutta ei tosiaan yllättäisi jos JYP löytää keinot hävitä tämäkin ottelu.

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Olipa aivopieru Paasolta heittää lämmittelykuti pienestä kulmasta kun JYPin viisikolla sadan vuoden vaihto ja Kärpiltä ykkönen just päässyt kehiin.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPillä myös ollut tapana mennä vastustajan tasolle ottelun edetessä silloin harvoin kun viime kausina oltu alussa parempia.
Juuri toisen erän alku näyttää tältä, JYP ei muista pelata rakenteita käyttäen ollenkaan vaan painaa vaan siirtokiekkoa ränniin ja yksilöt yksin yrittää painaa eteenpäin. Pelin on parannuttava edes sille tasolle kuin oli ensimmäisessä, muuten ei hyvä heilu, kun Kärppien yksilöt on parempia.

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Nyt JYP vajosi sinne omalle tasolleen kun alkoi tuo roikkukiekkojen heittely

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nyt JYP vajosi sinne omalle tasolleen kun alkoi tuo roikkukiekkojen heittely
Kyllä kävi juuri kuten ennakoin, JYP painui taas vastustajan pelintasolle ja ei pitänyt kiinni omasta pelistään. JYPin ensimmäisen erän kiekko riittäisi tämän hetken Kärppiä vastaan, mutta jostain syystä nyt unohdettu peli ja rakenteet täysin ja lähdetty mukaan tähän Kärppien epäjääkiekkoon. Ainoa mitä JYP tekee on norsut ja siirtokiekot ränniin karmeaa, kerrassaan karmeaa ja jos homma näin jatkuu Kärpät tämän voittaa parempien yksilöiden avulla.

Ylivoimalla olisi hyvä tehdä maali.

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
En kyllä muista milloin viimeksi olen katsonut näin heikkotasoista matsia.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jopa II-divarissa on ajoittain parempia pelin rakenteita kuin tämän pelin toisessa erässä, tempo toki siellä matala.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Ei kai tosta nyt ulosajoa voi tulla?

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvä Puustinen... Eiku...

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Nyt oli kyllä vuoden heittäytyminen. Kolmois shalkkovi tuohon tilanteeseen

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eikös Reijolla ole ollut ruuti märkää, joten eiköhän kohta yv:llä ropise. Joskaan ei tilastollisesti aiemminkaan ole ollut yv-pyssy (kop kop)

Mensonge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itselläni oli sama fiilis, kun olin katsomassa Lahdessa Pelicans-Kärpät peliä.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Noin! Ja seuraavaksi 2-3 ja siinäpä se sitten onkin.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eikös Reijolla ole ollut ruuti märkää, joten eiköhän kohta yv:llä ropise. Joskaan ei tilastollisesti aiemminkaan ole ollut yv-pyssy (kop kop)
Märkää viime ajat ollut, veikkaat että nyt on kuivunut?

Näinhä se näemmä on kuivunut ja 2-2

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy