Nounounou, vähintään tasoihin päästätte! Katsellaan niitä potkuja vasta huomisen jälkeen...Katsotaan nyt vielä ainakin 40min, mutta suattaapi olla, että olin väärässä sen paskimman valmennuksen suhteen. Harmi sinäänsä, koska häviö JYPille lienee viimeinen naula Havun arkkuun ja saa potkut.
JYPillä on tapana olla pettymys, joten eiköhän me tää vielä hävitä.Nounounou, vähintään tasoihin päästätte! Katsellaan niitä potkuja vasta huomisen jälkeen...
Katsoin samaa ja toivottavasti jatkuu, sekoittaa parhaimmillaan Kärppien ainoan kohtuullisesti ensimmäisessä erässä toimivan asian, eli ykköskentän hyökkäyspelaamisen.Tardiff kävi pariin otteeseen helvetin kuumana tilanteen jälkeen. Ei anna kauhean hyvää kuvaa joukkueen tilasta kun ykköstähdet kiukuttelee jo ekalla kympillä.
En pidä ihmeenä jos JYP toiseen erään tulee ja pelaa Kärppien tasolla, eli unohtaa pelinrakenteet täysin. JYPillä myös ollut tapana mennä vastustajan tasolle ottelun edetessä silloin harvoin kun viime kausina oltu alussa parempia.JYPillä on tapana olla pettymys, joten eiköhän me tää vielä hävitä.
Juuri toisen erän alku näyttää tältä, JYP ei muista pelata rakenteita käyttäen ollenkaan vaan painaa vaan siirtokiekkoa ränniin ja yksilöt yksin yrittää painaa eteenpäin. Pelin on parannuttava edes sille tasolle kuin oli ensimmäisessä, muuten ei hyvä heilu, kun Kärppien yksilöt on parempia.JYPillä myös ollut tapana mennä vastustajan tasolle ottelun edetessä silloin harvoin kun viime kausina oltu alussa parempia.
Kyllä kävi juuri kuten ennakoin, JYP painui taas vastustajan pelintasolle ja ei pitänyt kiinni omasta pelistään. JYPin ensimmäisen erän kiekko riittäisi tämän hetken Kärppiä vastaan, mutta jostain syystä nyt unohdettu peli ja rakenteet täysin ja lähdetty mukaan tähän Kärppien epäjääkiekkoon. Ainoa mitä JYP tekee on norsut ja siirtokiekot ränniin karmeaa, kerrassaan karmeaa ja jos homma näin jatkuu Kärpät tämän voittaa parempien yksilöiden avulla.Nyt JYP vajosi sinne omalle tasolleen kun alkoi tuo roikkukiekkojen heittely
Jopa II-divarissa on ajoittain parempia pelin rakenteita kuin tämän pelin toisessa erässä, tempo toki siellä matala.En kyllä muista milloin viimeksi olen katsonut näin heikkotasoista matsia.
Jep, pelaaja on aina vastuussa mailastaan.Olipa huonoa tuuri Puustisella, mutta säännöt on säännöt.
No ei sentään… No 2+2. Eiköhän Kärpät mene johtoon nyt.Ei kai tosta nyt ulosajoa voi tulla?
Itselläni oli sama fiilis, kun olin katsomassa Lahdessa Pelicans-Kärpät peliä.En kyllä muista milloin viimeksi olen katsonut näin heikkotasoista matsia.
Märkää viime ajat ollut, veikkaat että nyt on kuivunut?Eikös Reijolla ole ollut ruuti märkää, joten eiköhän kohta yv:llä ropise. Joskaan ei tilastollisesti aiemminkaan ole ollut yv-pyssy (kop kop)