On. Tosin vieläkin huonompaa se on silloin, jos Valavuori on studioisäntänä.Onko nämä Nelosen studio-osuudet aina tällaista sontaa?
Ihan kullin kova, kerran oli jopa kiekossa kunnes menetti sen.
Onko nämä Nelosen studio-osuudet aina tällaista sontaa? Eihän tuo toimi edes vähää alusta.
Kenen kikkeliä Kölli imee, että saa edelleen hengailla tuolla, vaikkei ole mitään järkevää sanottavaa?Tiki ja Kölli ihan vitun pihalla!!!!
Analysoi sitten sinä asiantuntijana Nagyn kaksi ensimmäistä erää vaikka 1000 merkin esseellä.Toivottavasti saat joskus kovempaa, ehkä mielikin paranee.
On. Tosin vieläkin huonompaa se on silloin, jos Valavuori on studioisäntänä.
Olen sanonut koko kauden, että Tikkanen täytyy pitää helvetin kaukana studiosta Jokereiden peleissä. Ulosanti on näissä otteluissa ala-arvoista paskaa... Tai sanotaa, että poikkeuksellisen surkeaa höpötystä Jokereiden otteluissa.
Tiki ja Kölli ihan vitun pihalla!!!!
Ässien nelonen kyllä pirteä ja ennakkoluuloton, vaikkei kokemusta juuri ole, hyvää tekemistä.
Vielä kun Hagmanin Matin saisi tuohon.
Ainoan kerran elämässäni olen ollut Tikkasen kanssa samalla aaltopituudella kun olen jutellut hänen kanssaan kännissä. Tikkasesta en ole ihan varma, jos oli humalassa niin ei eroa normaalista Tikistä mitenkään.Tikkasen ulosannin ymmärtäminen jo itsessään vaatii toista promillea.
Unettavan huonoa peliä Kuopiossa. Kävi miten kävi, kanava vaihtuu Boston-Rangersiksi. Hyvää yötä.