Lumet naamalla ei ole kyllä ihan "rotta" titteliin riittävä liike.
Joo sori. Kello väärässä ajassa. Oisko sitten Lundell vastaan Pärssinen.Turussa Almanakka jäänyt pari vuotta jälkeen?
Laitatko vaikka pari-kolme esimerkkiä siitä, että miten Åsten on aikoinaan rottaillut? Vai menetkö vaan lauman mukana ja sanot noin, kun muutkin sanovat?Ei olekaan, siinä olet oikeassa. Tuo titteli on kyllä ansaittu jo kauan ennen. Toki varmaan riippuu minkä värisillä laseilla peliä katsoo, itse en arvosta ollenkaan, mutta joku voi tykätä.
Joo sori. Kello väärässä ajassa. Oisko sitten Lundell vastaan Pärssinen.
No ennen vanhaan ehkä Muulille olisi tuo titteli kuulunut, mutta nykypäivänä Muuli ei kyllä mikään "rotta" ole, viimeksi ollut pelikiellossa 2018. Pikkusikaa kyllä pelaa, sitä on turha kieltää, mutta itse ainakin olen niitä jonka mielestä poliisit sun muut kuuluu lätkään, joukkueesta huolimatta.Ei olekaan, siinä olet oikeassa. Tuo titteli on kyllä ansaittu jo kauan ennen. Toki varmaan riippuu minkä värisillä laseilla peliä katsoo, itse en arvosta ollenkaan, mutta joku voi tykätä.
Sama kävi mielessä, vai onko liksat jäissä?Pelaako Ilves taas potkuja valmentajalle? Hävettää aivan helkkaristi tuo esitys tänäänkin. Kapteenia myöten vedetään aivan selkä suorana, valmentaja aivan kivettyneenä penkin päässä.
Onko Ilves saanut tänään yhtään maalipaikkaa rakennetusta hyökkäyksestä?
Tälläisellä pelillä ei saataisi edes 10 pistettä lopuista otteluista. Jätkät aivan luovuttaneet taas.
Niinpä tosiaan tais olla.Tää meni vielä kauemmas menneisyyteen. Ja Timo pelas TuTossa.
Miro Karjalainen HIFK:n erätaukohaastattelussa Anttalaisen taklauksesta "Ihan v*tun ruma taklaus"
Padassa porisee ilvesmuhennos.Niinpä tosiaan tais olla.
Syököhän Myrrä tänään iltapalaksi kriisipuuroa?
Toivottavasti on nami jo nielty.
Snagari Jatkoajan keskustelupalstalla Karjalaisen cheap shotista Pajuniemeen "Ihan vitun tyhmä temppu"Miro Karjalainen HIFK:n erätaukohaastattelussa Anttalaisen taklauksesta "Ihan v*tun ruma taklaus"