Pe 29.1.2021 Otteluseuranta (Liiga)

• 17 806
  • 380

Yarbba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPL
Jukureille ei maistu tyhjä maali eikä se että vastustajan maalivahti istuu väärinpäin maalin edessä tai ehkä jopa vähän vieressä.

Maatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Lumet naamalla ei ole kyllä ihan "rotta" titteliin riittävä liike.

Ei olekaan, siinä olet oikeassa. Tuo titteli on kyllä ansaittu jo kauan ennen. Toki varmaan riippuu minkä värisillä laseilla peliä katsoo, itse en arvosta ollenkaan, mutta joku voi tykätä.

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei olekaan, siinä olet oikeassa. Tuo titteli on kyllä ansaittu jo kauan ennen. Toki varmaan riippuu minkä värisillä laseilla peliä katsoo, itse en arvosta ollenkaan, mutta joku voi tykätä.
Laitatko vaikka pari-kolme esimerkkiä siitä, että miten Åsten on aikoinaan rottaillut? Vai menetkö vaan lauman mukana ja sanot noin, kun muutkin sanovat?

masa90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Nhl
Pelaako Ilves taas potkuja valmentajalle? Hävettää aivan helkkaristi tuo esitys tänäänkin. Kapteenia myöten vedetään aivan selkä suorana, valmentaja aivan kivettyneenä penkin päässä.

Onko Ilves saanut tänään yhtään maalipaikkaa rakennetusta hyökkäyksestä?

Tälläisellä pelillä ei saataisi edes 10 pistettä lopuista otteluista. Jätkät aivan luovuttaneet taas.

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No ennen vanhaan ehkä Muulille olisi tuo titteli kuulunut, mutta nykypäivänä Muuli ei kyllä mikään "rotta" ole, viimeksi ollut pelikiellossa 2018. Pikkusikaa kyllä pelaa, sitä on turha kieltää, mutta itse ainakin olen niitä jonka mielestä poliisit sun muut kuuluu lätkään, joukkueesta huolimatta.

Dr.Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Detroit Red Wings, Caps, NO Saints
Pelaako Ilves taas potkuja valmentajalle? Hävettää aivan helkkaristi tuo esitys tänäänkin. Kapteenia myöten vedetään aivan selkä suorana, valmentaja aivan kivettyneenä penkin päässä.

Onko Ilves saanut tänään yhtään maalipaikkaa rakennetusta hyökkäyksestä?

Tälläisellä pelillä ei saataisi edes 10 pistettä lopuista otteluista. Jätkät aivan luovuttaneet taas.
Sama kävi mielessä, vai onko liksat jäissä?

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Ei ole maalikoosteen perusteella Tuohimaa enään SaiPa aikaisessa formissaan. Melko mielenkiintoisia torjumis yrityksiä TPS maalien aikana.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy