Ilmestyskirjanpitaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Mantyla ottaa hyvin mantylamaisen ryntaysjaahyn. Ei paras peli tanaan
Sinne tilannehuone laittaa haastojen tilanteet niin oli ainakin liigan oma ohjeistus.Katotko peliä ollenkaan? Semmosella mustalla umpinaisella laatikollako se yksi tuomari katsoo tilanteen ja päättää itse?
Sinne tilannehuone laittaa haastojen tilanteet niin oli ainakin liigan oma ohjeistus.
"Ottelun päätuomareilla on yhteys tilannehuoneeseen headsetilla. Haastotilanteissa päätuomareilla on toimitsija-aitiossa käytössään tablettitietokone tai monitori hidastuksia varten. Tilanteiden ohjaus hoidetaan tilannehuoneesta."
Sinne tilannehuone laittaa haastojen tilanteet niin oli ainakin liigan oma ohjeistus.
"Ottelun päätuomareilla on yhteys tilannehuoneeseen headsetilla. Haastotilanteissa päätuomareilla on toimitsija-aitiossa käytössään tablettitietokone tai monitori hidastuksia varten. Tilanteiden ohjaus hoidetaan tilannehuoneesta."
Tuomari tekee itse lopullisen päätöksen. Tämä on liigalta huono päätös kun kaiken pitäisi olla tilannehuoneen vastuulla.Jaa? Minkä takia eilen sitten kuvattiin tilannehuonetta kun Kärpät haastoi Ilveksen tasoituksen? Vai meneekö se siten että tilannehuone antaa ohjeistuksen mutta dumari itse päättää sen lopullisen tuomion?
? Kuuluttajan vai kenen pitäisi siitä kiittää ja kehua?Mikkelissä näytetään taas toimitsijatyöskentelyn mallia. Pelaaja blokkaamalla korpossa blokkaa pakin vedon ja ei saa kiitosta toimitsijoilta.
Siellähän se toinen Tuomari kävi toimitsija-aitiossa katsomassa sen pätkän. Yksi tuomari on noita tarkistuksia tähänkin asti hoitanut.Ei ollut mitään laitetta tuomarilla mistä katsoa tilannetta. Jos tilanne menisi noin niin varmaan molemmat tuomarit olisivat siellä.
Niille blokeille on oma tilastonsa. Tuli ohiveto, ei saanut pelaaja tilastoihin merkintää.? Kuuluttajan vai kenen pitäisi siitä kiittää ja kehua?