Ei ole, mutta minä olen.Onko George Lazenby jossain täällä?
Joskus puhtaista osumista tulee penalttia Jyväskylässä.Kova isku, mutta miten tuosta jäähy saatiin Pajuniemelle?
Kevin Bacon?Ei ole, mutta minä olen.
Kai sitä purnaa jos ei johdonmukaisesti vihelletä rikkeitä pois? Pelaajille paska tilanne kun koskaan ei tiedä mistä tulee jäähy.
Pian taitaa Mikkelissä jatkua, popcorni soi. Eikös Lappeenranssa joskus kärähti popparikone tai vastaava?
Rikoit, Roger Moore.Hitsi rikoinkohan mä nyt sitä yhtä sääntöä.
Oispa mun nimi Kevin tai edes Bacon.Kevin Bacon?
Hitsi rikoinkohan mä nyt sitä yhtä sääntöä.
Parasta on ettet ilmeisesti ymmärrä sitä itse.
Miten helvetissä tuo tuomari nyt alkoi korkeaa mailaa viheltää kun Tepsin pelaajilla osunut jo kolmesti. VMP.
Mikähän hätä isossa jäähallissa olisi? Jos ei tulta ja savua näy missään niin sinne toiseen päähän varmaan kuolee, vaikka toisessa päässä olisi halli tulessa.Tää olis "hauskaa" luettavaa, jos oikeasti olisi hätä.
En usko ennen kuin Vince McMahon tulee sanomaan että YOU'RE FIREEEEED!Oispa mun nimi Kevin tai edes Bacon.
Rikoit. Saat banaania. HAHAHAHAA. Nyt mä varmaan itsemoderoin ja saan kanssa.
Rikoit, Roger Moore.
No jos ketjua luki niin kai tästä matsista puuttui selostus muiltakin kuin multa. Henki kulkee ihan hyvin. En vain ymmärrä, miksi ala-arvoista palvelua heti aletaan puolustelemaan. Sekin että matsitulokset näkyvät muualla: tietenkin näkyvät. Mistä siis maksan Telialle?
Niin kuin edellä jo mainittiin, toivottavasti et vastaa millään tasolla toisen ihmisen turvallisuudesta. Jossittelu on näissä asioissa aika vahva juttu, eli mitä jos? Jollei aukea, ei kannata päätä vaivata tällä.Mikähän hätä isossa jäähallissa olisi? Jos ei tulta ja savua näy missään niin sinne toiseen päähän varmaan kuolee, vaikka toisessa päässä olisi halli tulessa.
Hjallis on köyhän miehen Vince McMahon.En usko ennen kuin Vince McMahon tulee sanomaan että YOU'RE FIREEEEED!
Mikähän hätä isossa jäähallissa olisi? Jos ei tulta ja savua näy missään niin sinne toiseen päähän varmaan kuolee, vaikka toisessa päässä olisi halli tulessa.
Hjallis on köyhän miehen Vince McMahon.
Timo Soini on köyhän miehen Andre the Giant.Hjallis on köyhän miehen Vince McMahon.