Pe 28.9.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 33 718
  • 534

Goljat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, PattU
Nyt Antero hereillä. Nyt pitäisi varsinkin puolustuspäähän saada vahvistuksia ja useita. Eikä ne hyökkäykseenkään pahitteeksi olis. Ei tolla kokoonpanolla pärjätä kun tulee joku vähänki parempi joukkue vastaan.

Vaihda suosikkijoukkueeksi Kärpät, me pärjätään
 

RosaTom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Periaatteessa tuohan on hyvä, ettei toisen pelin tuloksia tule tuohon näkyviin, jos haluaisi katsoa ottelun jälkeen jonkin toisen matsin. Tulokset nyt saa kuitenkin auki esim. kännykällä.
Niin, ja voihan koko paskan kuunnella itse asiassa Yle Puheesta, vai mitä. Eihän sillä selostuksellakaan niin väliä. Telia Turkuun tais tulla osuma, sori että nyt mainitsin että minun palvelukokemuksestani puuttuu kaksi olennaista asiaa!
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Jumalauta Vito Varakas minkä syötön laitoit.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Melkein erätauoilla katselisi Telian päättymätöntä mainosnauhaa mielummin kuin näitä samoja tilanteita uudelleen ja uudelleen ja uudelleen...
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Joko mentäis ulkojäiltä nhl-kaukaloihin?
 

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Robert Roobaaa!!!! Oijoijoijoijoi!!!
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Niin, ja voihan koko paskan kuunnella itse asiassa Yle Puheesta, vai mitä. Eihän sillä selostuksellakaan niin väliä. Telia Turkuun tais tulla osuma, sori että nyt mainitsin että minun palvelukokemuksestani puuttuu kaksi olennaista asiaa!

Mistä mä nyt olisin voinut tietää, ettei sulle tule selostusta? Rauha nyt ja hengitä vähän.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Jaaha. Perinteinen palohälytys
 
Jyväskylässä raikaa liigan paras maalilaulu. Voi kuinka ihanaa
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Ai saatana ku näytti nätiltä noin kattokamerastakin! Telialle btw propsit että tommosiakin näkee nykyään. Jotain tekin teette oikein :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös