Battle Ankka
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, IPPPK, Ässät
"yllättäen" Virtasen mielestä tuomaritoiminta "erinomainen". Hyi vittu, mitä paskaa.
Yllättäen sä taas kitisemässä - mahtaa olla vaikeaa? Kyllähän tekin saitte sen lahja 5-3 ekassa erässä, mutta ei kelvannu, niin ei kelvannu. Tuomarivirheet tässä pelissä 1-1 ja niitä tulee aina! Se ei oo pelaajien eikä kannattajien syy jos tuomarit jättävät viheltämättä tai viheltävät linjan vastaisesti."yllättäen" Virtasen mielestä tuomaritoiminta "erinomainen". Hyi vittu, mitä paskaa.
Yllättäen sä taas kitisemässä - mahtaa olla vaikeaa? Kyllähän tekin saitte sen lahja 5-3 ekassa erässä, mutta ei kelvannu, niin ei kelvannu. Tuomarivirheet tässä pelissä 1-1 ja niitä tulee aina! Se ei oo pelaajien eikä kannattajien syy jos tuomarit jättävät viheltämättä tai viheltävät linjan vastaisesti.
Lahjan.. hehheh, paska läppä. Eipä siinä, kyllähän SaiPa housuihinsa paskoi kolmannessa erässä, ei siitä mihinkään pääse. Josko huomenna löytyisi huonosti nukutun yön jälkeen sen verran kiukkua, että muutkin kuin Mankinen syttyisivät pelaamaan...Kyllähän tekin saitte sen lahja 5-3 ekassa erässä, mutta ei kelvannu, niin ei kelvannu.
Yllättäen sä taas kitisemässä - mahtaa olla vaikeaa? Kyllähän tekin saitte sen lahja 5-3 ekassa erässä, mutta ei kelvannu, niin ei kelvannu. Tuomarivirheet tässä pelissä 1-1 ja niitä tulee aina! Se ei oo pelaajien eikä kannattajien syy jos tuomarit jättävät viheltämättä tai viheltävät linjan vastaisesti.
Oon vaan huomannut et se on nimenomaan sinä, joka oot kitissy tuomareista jopa silloin kun SaiPa on voittanut. :DEli teidän kommentit tuomareista ovat faktaa ja 100% objektiivisia, mutta jos kommentoi SaiPan kannalta se on kitisemistä tai itkemistä. Näinhän se menee. Kannattanee lukea aiempien otteluiden ketjut uusiksi.
Eli teidän kommentit tuomareista ovat faktaa ja 100% objektiivisia, mutta jos kommentoi SaiPan kannalta se on kitisemistä tai itkemistä. Näinhän se menee. Kannattanee lukea aiempien otteluiden ketjut uusiksi.
Onnea Jyväskylä. Kyllä tuo teidän kokemus voittamisesta on vaan valttia sitten lopulta, hitto vie. Kadehdin oikeastaan. Ihan sillassa olemisesta nousette kuilun partaalta taistelemaan paikasta auringosta. Tuoss olisi oppimista. No, sarja kesken, mut kyllä tässä on puntit tasoittunut niin, että humisoo.
Kannattaisikohan niiden synkistelijäjyppiläistenkin vihdoin kääntää uusi sivu ja ruveta tsemppaamaan? Siel kuulkaas pelataan pleijareita...
"yllättäen" Virtasen mielestä tuomaritoiminta "erinomainen". Hyi vittu, mitä paskaa.
Kannattaisikohan niiden synkistelijäjyppiläistenkin vihdoin kääntää uusi sivu ja ruveta tsemppaamaan? Siel kuulkaas pelataan pleijareita...
Oon vaan huomannut et se on nimenomaan sinä, joka oot kitissy tuomareista jopa silloin kun SaiPa on voittanut. :D
Itse en vaan henkilökohtaisesti ikinä jaksaa syyttää tuomareita mistään, jos oma jengi ei vaan oo tehny tarvittavia maaleja ja on ryssiny pelin ihan itse. Yhtälailla ärsyynnyn ihan JYP kannattajista, jotka jaksaa itkeä tuomareiden perään. Jos pelin häviää, niin sen häviää oli sit tuomarit enemmän osallisena tai ei, niin pelin lopputulosta ei voi muuttaa ja tuomareista kitiseminen on näin jälkikäteen turhaa, etenkin näin keskustelupalstoilla!
Huomenna on taas uusi peli ja toivottavasti silloin ei tuu tuomarivirheitä, niin ei tarvii jossitella voittoa/häviötä.
Toki ymmärrän et vituttaa et tuomarivirheen seurauksena tulee maali - itseänikin vituttaisi, mutta pitkässä juoksussa tuomareiden virheistä hyötyy aina kaikki tasapuolisesti. Ja mitä Virtasen kommenttiin tulee, niin vaikka en haastattelua oo kuullu, niin toivon että "erinomainen" tuomaritoiminta oli sarkastinen heitto.
Oon vaan huomannut et se on nimenomaan sinä, joka oot kitissy tuomareista jopa silloin kun SaiPa on voittanut. :D