Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Niinku mikä? Ei minua sen enempää pelota SaiPa tai JYPPIkään, mutta tästä parista sympatiat vaan on SaiPan puolella.Joko alko pelotaa
Niinku mikä? Ei minua sen enempää pelota SaiPa tai JYPPIkään, mutta tästä parista sympatiat vaan on SaiPan puolella.Joko alko pelotaa
Cityn streami ei toiminut ja pahaa teki tehdä tätä ilmeisesti Tourun(?) paskaa ja loppusanat olivat "toivottavasti saadaan kunnon tuomarit kun puolueeton selostajakin kokee näin". VMP sanon tähän, yksi kamalimpia selostajia evör!
Jos kuuntelit legendaarista Eero Taurua niin onhan se huikein mahdollinen selostaja. Harmi ettei ole nelosella selostamassa, tai edes kommentaattorina!Ja tämä Saipulin selostaja, ilkeästi tekee Tuppurainen kun kiitti tuomarit. Tuomarit ratkaisivat matsin ja toivottavasti kuulemma huomenna on tuomarit Jyväskylässä. Cityn streami ei toiminut ja pahaa teki tehdä tätä ilmeisesti Tourun(?) paskaa ja loppusanat olivat "toivottavasti saadaan kunnon tuomarit kun puolueeton selostajakin kokee näin". VMP sanon tähän, yksi kamalimpia selostajia evör!
Avopaikoissa jyp voitti myös selkeästi, tuhrituissa paikoissa ylivoimaisesti. SaiPan heikko ylivoima ratkaisi myös jotain.Ihan ansaittu maali Jypille. SaiPa passivoitunut aivan liikaa viimeisessä erässä.
Niinku mikä? Ei minua sen enempää pelota SaiPa tai JYPPIkään, mutta tästä parista sympatiat vaan on SaiPan puolella.
Itkuvirsimummot jatkakaa itkemistä, ansaittu voitto JYPille lopu rutistuksen ansiosta.
Huomenna Jyväskylässä nähdään, tuomarivirheet tässä pelissä 1-1. Itkuvirsimummot jatkakaa itkemistä, ansaittu voitto JYPille lopu rutistuksen ansiosta.
Sen lisäksi, että Ruutu.fi on kuraa niin tulee vielä hirveellä viiveellä!
Mutta tärkeintä kuitenkin, että taositus tuli. Vielä toinen...
Mikäs tuossa, siitä on viisi vuotta ja JYP voitti silloin ansaitusti paremmalla pelillä. Tänä vuonna en usko että JYP voittaisi Kärppiä jos vastakkain sattuisivat olemaan pudotuspeleissä, mutta antaa pelin ja ajan näyttää mitä käy.Vaikka kevät 2009, remember!
Jos kuuntelit legendaarista Eero Taurua niin onhan se huikein mahdollinen selostaja. Harmi ettei ole nelosella selostamassa, tai edes kommentaattorina!