Kari Tappio
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Reippaat pojat
Kärpät takoo maaleja, mutta Leskisen Ville se pysyy piilossa. Väärään hevoseen tuli ilmeisesti työnnettyä rahat. Perkele.
No nytTotanoin. Miten peli voi olla hyvää jos häviää? Ja kyllä kysyn tosissani
Mielestäni Järvenpäätä ei estetty tai häiritty tuossa tilanteessa joten miksi mielestäsi tuo tilanne olisi pitänyt haastaa?
Älytön kysymys (Siis se edellinen)Miksi pitäisi löyää ulos tai saattaa jos ei satu itse löytämään?
Mikäs ollessa kun pappa betalar.
Huumoria vain peliin. Ei malta paastaa sormien lapi kaikkia avautumisia vaikka muuren yritankinEi kannata pahemmin kaverin trollailuihin tarttua. Itsekin monta kertaa kysynyt tätä, mutten ole vielä järkevää vastausta saanut.
Onneksi raumalaiset ei ole ylimielisiä, eiku :D
Mun mielestä ne on aika lähellä divarijengiä, nimittäin samassa kaukalossa divarijengin kanssa.Minun mielestä KooKoo on hieno porukka ja kaukana divarijengistä.
Kärppien budjetti yhtä paljon kun köyhemmän puolen joukkueilla yhteensä liigassa
Pe 28.12.2018 Otteluseuranta (Liiga)Kaatuuhan nämä divarijengit ku vähän painaa päälle.
Samaa mieltä tällä hetkellä. Ensi kaudella tosin divarivalmentaja KooKoolle.Minun mielestä KooKoo on hieno porukka ja kaukana divarijengistä.
Ja muutama mestaruus. Mites teillä?
Mita enemman tulee peleja plakkariin, sita selkeammaksi osoittautuu tarve maalintekijalle. Liikaa neppailijoita ja viela viimeisen kikan hakijoita. Tai sitten luotoja ja jasuja. Luotan etta Mikki hoitaa viela tasmahankinnan. J. Karjalainenkin kun palaisi niin hieman auttaisiTappara ei kyllä nykyvireellä ja maalintekijöillä tästä nouse millään.
Mennyt mies.J. Karjalainenkin kun palaisi niin hieman auttaisi
Keikkaileeko tuokin muka vielä?Mita enemman tulee peleja plakkariin, sita selkeammaksi osoittautuu tarve maalintekijalle. Liikaa neppailijoita ja viela viimeisen kikan hakijoita. Tai sitten luotoja ja jasuja. Luotan etta Mikki hoitaa viela tasmahankinnan. J. Karjalainenkin kun palaisi niin hieman auttaisi