Pe 28.12.2018 HIFK - JYP

  • 4 212
  • 35

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Aloitusprosentti on tuollaisenaan umpisurkea. Ja aloituksia n. 170 eli on saanut kokeilla.

Joulukuussa kuitenkin yli 55% noista 18 aloituksesta jota päässyt kokeileen että kyllähän siellä ehkä eväitä parempaakin on ja toisaalta taas jos pääasiassa pelaa sentterinä vain 5vs5 peleissä ja ei tärkeimpiä omanpään aloituksia ota niin ihan riittävä tuo 45% tuohon toimimiseen, jos vaihtoehtona on joukkueen heikoin aloittaja Kolehmainen.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Miksihän vitussa tuossa Kolehmaisen paikalla ei peöaa vaikka Stråka? No varmaan siksi että joka ikisellä on kiintiöpaikka kokoonpanossa. Hytönenkin taas mukana, iso ”jee”.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Saatanan Veikkaus. Pudottaa vierasjoukkueen kerrointa kokoajan. Se oli vielä 2.75 kun laitoin vedon menemään. Menkää nukkumaan jo. Mä haluan rahaa!
 

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit
Saatanan Veikkaus. Pudottaa vierasjoukkueen kerrointa kokoajan. Se oli vielä 2.75 kun laitoin vedon menemään. Menkää nukkumaan jo. Mä haluan rahaa!

Mitä ihmeen merkitystä sillä on vaikka sulkisivat koko kohteen, kun olet sen vedon jo sisään laittanut?
 

13lapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä on kyllä ehkä yksi parhaimmista otteluketjuista minkä olen hetkeen nähnyt. Molempien fanit huutavat kilpaa, että kumman jengi nyt on paskempi. Itse toivon että kunhan vaan ei tulisi tylsää läpsyttelyä, pelatkaa vaikka molemmat ilman veskoja koko matsi, saadaan vähän kohennettua yksittäisten pelaajien tilastoja.
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
IFK b-joukkuuella mukana joten tulos ei yllätä. Jonkun IFK:n A-junnujen joukkuuen ukkometsot vois just ja just voittaa
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Oon nähnyt elämäni aikana monta paskaa lätkämatsia (tuntuu että suuri osa niistä tällä kaudella), mutta tää oli kyllä ehdottomasti paskimmasta päästä, menee ihan top-10 ellei jopa top-5. Mutta toinen joukkue sentään osasi tehdä maalin, joten pisteet oikeaan osoitteeseen. Pitäisköhän sitä uuden vuoden lupauksena laittaa vaikka Telia katkolle, voisi tehdä mielenterveydelle hyvää.
 

dafjkl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Diskos ja JYP
Se toki on hyvä juttu, että tämän huonommin ei voi oikein pelata - mutta siihen ne hyvät asiat sitten loppuvat
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllähän tuossa JYPillä olisi taas avauserässä ollut paikka iskeä peli itselle, mutta kun ei kelpaa niin ei kelpaa.

Kolehmainen hoiti 12,5% aloituksista, pistetään vaan jatkossakin laitureita vaan keskelle. Jos noita aivopieruja oli Virtasella niin ei tarvitse matkia.
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Tämä on kyllä ehkä yksi parhaimmista otteluketjuista minkä olen hetkeen nähnyt. Molempien fanit huutavat kilpaa, että kumman jengi nyt on paskempi. Itse toivon että kunhan vaan ei tulisi tylsää läpsyttelyä, pelatkaa vaikka molemmat ilman veskoja koko matsi, saadaan vähän kohennettua yksittäisten pelaajien tilastoja.
No sehän meni sitten hyvin...

Molempien jengien fanit oli oikeessa paitsi JYPin fanit enemmän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös