Tuossa Ilvonen-Salcido tilanteessa ei mielestäni ollut yhtään mitään. Ei tuo minun mielestäni varsinaisesti ole edes taklaus, vaan laitaan ajo tai jotain vastaavalla nimellä harrastettavaa toimintaa. Huonoa tuuria että jotain sattui, koska noita tulee pelissä monta.
Giliatin tilanne meni oikein, pelirangaistus on mielestäni oikea rangaistus tuohon. Ei tuo mikään teloitusyritys ollut, vaan tollanen perinteinen ns. vituiksi mennyt taklaus jossa yritetään vähän vähentää vihollisen pelihaluja, mutta itse suoritus meni pieleen. Kymppitili täyttyy ja peli tulee huilia, joten siinä on mielestäni tarpeeksi rangaistusta.
Rissasen taklauksesta en oikein tiedä mitä ajatella. Vauhtia ei ole paljoa, mutta Ramstedt on kiekoton. En usko että siinäkään ajateltiin kolata vihollisen kärkisentteri kuoleman porteille, mutta kipeää teki. Uskon myös että ihan varmasti sattui myös, taklauksen ei tarvitse olla kova että sitä odottamaton kohde keräilee itseään jäästä. En laita foliohattua päähän jos Rissanen saa huilia.
Yleisöä ilmeisen hyvin ollut paikalla, mutta Blues on näitä joukkueita joita ei vain voi voittaa. Toivottavasti ei vaikuta negatiivisesti seuraavaan kotiotteluun. Aina kun olen Bluesia ollut katsomassa niin SaiPan peli on ollut ihan hirveetä paskaa. Tähän loppuun jaan vielä alaspäin olevia peukkuja niin ryssittelijöille kuin filmaajasyyttäjille. Melko väsynyttä puuhaa.