Pe 28.10.2016 Otteluseuranta (Liiga)

  • 19 495
  • 331

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Järkyttävää spedeilyä tuo Rauman pallianamojen huutelu.

Tepsi sai loppuerästä vähän konetta käyntiin. Ehkä kolmannessa erässä punainen lamppu syttyy vihdoin.
Stephanek on kyllä varsin varma otteissaan.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Mua hävettäisi jos Lukossa pelaisi tollanen Spinan kaltainen ämmä. No hävettää muutenkin, todella armotonta sekoilua taas vaihteeksi.
 

septi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Toisen erän loppua kohti alkoi Tepsin suoritus jo hiukan muistuttaa jääkiekkoa, mutta Stepanek oli hyvä.

Mitäköhän henkisiä ongelmia tuolla yhdellä huutelijalla on? Melkein käy sääliksi rassukkaa kun tuntuu elämä olevan kovaa. Ihme ettei tuollaiselle apinalle saada porttikieltoa, kun tuntuu ottelusta toiseen olevan yleisössä. Mutta kai se on sitä raumalaista kyldyyriä.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mua hävettäisi jos Lukossa pelaisi tollanen Spinan kaltainen ämmä. No hävettää muutenkin, todella armotonta sekoilua taas vaihteeksi.
Saahan sitä kaatuilla, mutta minkä takia tuomarit menevät jatkuvasti noihin filmeihin?

Tällä kaudella Spina kaatuillut Lukko-matseissa varmaan 5-6 kertaa per peli, ja aika usein on yv:tä tullut.
 

Lahis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Red Wings, Barcelona, AC Milan.
Pisti naurattamaan, kun Raumalla on erä päättynyt ja muuten hiljaista ja sitten hiljaisuuden rikkoo katsomosta kuulunut "NUIJA!" -huuto. Ahosen Rony tuntuu muuten käyvän aika lämpöisenä.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Onhan peli heikkotasoista Raumalla, mutta kyllä se silti voi olla viihdyttävää ja mun mielestä onkin. En ole haukotellut kertaakaan. Stepanek on rauhallinen ja varma, otanta tosin vain 2 erää. Mäkinen on 185 cm velttoa paskaa ja pitäisi vaikka 5 pakilla pelata, niin olisi turvallisempi olo. Mitä vittua Vuori näkee Mäkisessä, kun jatkoajallakin ajaa ohi Seigon?
 

Rotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Minnesota Wild, New York Rangers
No sun mielestä Spina on varmaan tosi rehti ja hieno kiekkoilija. Turkulainen.

Mulle on ihan sama, onko partiopoika vai ei. Pelaa viihdyttävää lätkää ja hankkii joka pelissä vastustajalle vähintään yhden jäähyn. Niin kauan, kun oma kuuppa pysyy jäissä, niin loistava pelimies kaikenkaikkiaan. Kyllä muakin vituttaisi, jos vastustajan jengissä pelaisi yhtä hyvä pelaaja, ymmärrän kyllä harmituksesi.

Edit. typo
 

paraspelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
JYP estää kunniakkaasti Jukurien viivelähdöt ja tekee näin organisoidut hyökkäykset aika vaikeiksi. Kolmannessa on kyllä pakko saada yli 5, mieluummin 10 pidempää viivelähtöä (kiekolla vaihto) ja hidastelua peliin, muuten ei johto pysy. Tämä taas mahdollistuu sillä, että saataisiin muutama pitempi kulmapeli ja vaihtorytmi suotuisaksi.
 

low prospect

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, support KooKoo & Jokerit
1-1 TURKULAINEN !!
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Mun puolestani turkulaiset saa pitää Spinan ja paskan kaupunkinsa, ei se multa ole pois.
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
SaiPa ja se vitun ylivoima. Alkaa kyllä pikkuhiljaa vituttamaan..
 

Wingman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valmentajien hautuumaa
Toi raumalaisten huutelu on toisaalta aika viihdyttävää.
 

Lahis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Red Wings, Barcelona, AC Milan.
TPS:lle 5vs3 ylivoimaa 40 sekuntia. Oli kyllä aika heppoinen tuo Ahosen jäähy
 

T. Blade

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minkä takia Perrin kokeilee tuollaisia epätoivoisia kahden miehen ylivoimalla? Eikö kannattaisi pelata esim. Bonolle vetopaikkaa? Luokatonta ylivoimaa edelleen.
 

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
Ei Ilveskään ole ihmeitä esittänyt, mutta johtaa silti ja pitänyt SaiPan nollilla. Kertoo kyllä jotain tämän kauden SaiPastakin...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös