Pe 27.9.2024 Otteluseuranta (Liiga)

  • 14 668
  • 500

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Olsen ei kyllä tehnyt tuossa yhtään mitään...
 

Brooklyn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varsinais-Suomalainen juniorikiekko
Uusi tuomarilinja joo, mutta kai niitä rikkeitä voi molemmilta katsoa. Ihan järkyttävää paskaa näin mustavalkoisesta perspektiivistä katsottuna. Ässät oli hyvä, mutta TPS:n maalinedustilanne meni aivan päin vattua kun Järvinen teki jonkun tanssiliikkeen ja kaatui itse. Lisäksi koukut ja kiinnipitämiset TPS:n hyökkäysalueella jää sääntömääräisesti kaikki viheltämättä. Hirveetä tuubaa.

Ässät ansaitusti johdossa toki, TPS hivenen telineissä vaikka toisaalta 8 min alivoimaa selittää tuon helposti.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Susta en tiedä, mut mulla ainakin on kaks lasta, omat harrastukset, oma yritys jne et oisin mielelläni tän tunnin hukannut muualle :D

Ei käynyt mielessäkään että oikeesti tunti tässä hierotaan alkuun.
Pelin voi katsoa aina jalkikateen jos jotain tulee. Itse olen sita mielta etta me kuollaan kaikki kuitenkin, nautitaan niina hetkina kuin voidaan
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Peli "alkaa" 18:30 paitsi että kohta kuunneltu tunnin ajan jaarituksia ja paskanjauhantaa. Olisivat nyt jumalauta aloittaneet nuo juhlallisuudet tuntia aikaisemmin. Vittu mitä spedeilyä.
 

Forest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Forest, Bruins
Varmaan kaikki elossa olevat tapparalaiset jättävät videotervehdykset... Aamulla päättyy tämä peli.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, Martin Janduksen kiintiökakkonen
Vielä alkoi samat naamat jargonoimaan nauhalta :D Hetkinen.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Peli "alkaa" 18:30 paitsi että kohta kuunneltu tunnin ajan jaarituksia ja paskanjauhantaa. Olisivat nyt jumalauta aloittaneet nuo juhlallisuudet tuntia aikaisemmin. Vittu mitä spedeilyä.
Tappara miettii että voittakaa ite muut kolme peräkkäistä mestaruutta ja tehkää sit paremmin!!
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
JAAKKO RISSANEN! 1-0
 

eemuman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onneks on 59+ peliä jotka alkaa ajallaan, niin ehkä tämän yhden nyt voi hyvillä mielin aloittaa myöhässä. Toki viralliseksi aloitusajaksi olisi voinut pistää 19:30. Eikait kukaan luullut, että tämä olisi ollut 15 min keissi.
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Siitä että peli merkattu alkamaan 18:30 ja 19:23 vielä pyöritellään jotain videoita missä toistetaan samat asiat mistä jo tunti sitten puhuttiin.

Hieno tapahtuma, mutta olisivat aloittaneet tunnin aikaisemmin.
Ei kai Oulussakaan jäädytyksiä tehdä tyhjälle hallille?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös