Pe 27.9.2024 Otteluseuranta (Liiga)

  • 14 222
  • 500

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Btw miksi Lämsä on mennyt niin HIFK-fanien tunteisiin?

Kyykyttikö Lämsän Jokerit joskus Hifkiä 6-0 (en oikeasti itse muista), veikö Tomi jonkin Hifkin pelaajan tyttöystävän vai mikä tuossa on taustalla?
 

Lahis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Red Wings, Barcelona, AC Milan.
Lopulliset tuomiot: Intonen 2min väkivaltaisuus ja Anttalainen 2min väkivaltaisuus + 5+20min laitataklauksesta.

E: Intoselle sittenkin 2+2min.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Ässät tekee sen taas kerran ihan itse. Tänään monta yv:tä eikä mistään sisään, kaveri tekee kyllä omistaan. Nyt vitonen tohon. 0 pistettä ansaitsevatkin.
 

Pika1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ei jaksanut Pelsut samaa tahtia toista erää. Oli kyllä sellainen intensiteetti ekassa, että aattelin jo googlata fysiikkavalkun nimen.
 

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Btw miksi Lämsä on mennyt niin HIFK-fanien tunteisiin?

Kyykyttikö Lämsän Jokerit joskus Hifkiä 6-0 (en oikeasti itse muista), veikö Tomi jonkin Hifkin pelaajan tyttöystävän vai mikä tuossa on taustalla?
Eikö muistu mieleen Ben-Amorit ja Ville Peltoset
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukon aikalisä. Joko otetaan maalivahti pois? Jo.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, Martin Janduksen kiintiökakkonen
Miks toi Tapparan oikea vaihto-ovi oli auki jotain minuutin verran?
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vähän on pelejä tullut tämän suomikiekko2.0:n aikana seurattua, mutta ainakaan Lahes ei tänään ole tiukasta linjasta koukkujen, roikkumisten ja estämisten suhteen tietoakaan. Odotin näkeväni jotain upeata taitokiekon riemujuhlaa ja täällä molemmat possuilevat sallitusti kilpaa
 

Pater noster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Satakuntalaiset, Leeds United, AS Roma
TPS:n numero 98 ei taida välittää omasta terveydestään laisinkaan. Aika monesti jo tänään pää alhaalla kohti kontaktia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös