Kyseisellä nimimerkillä tuntuu olevan joku fiksaatio vittuilla oikeastaan joka joukkueen faneille.Helvetti, no kai se täytyy uskoa kun kaksi erää kaverilta otteita nähnyt SaiPa-fani tulee valistamaan.
Vittuilla? Eipä tuo nyt kovin vakuuttavaa ottelua taaskaan pelaa. Vasta meni 5 maalia omiin Tapparaa vastaan.Kyseisellä nimimerkillä tuntuu olevan joku fiksaatio vittuilla oikeastaan joka joukkueen faneille.
Jos kahden maalin johto on jääkiekkomatsissa se vaarallisin tilanne niin eikös 4-0 ole kuitenkin tuplasti vaarallisempi?
Ehkä mä en osaa lukea, mutta kyllä toi viesti aika suoralta vittuilulta haisee mun nenään, kuten noin 90% sun heitoista otteluseurannassa.Vittuilla? Eipä tuo nyt kovin vakuuttavaa ottelua taaskaan pelaa. Vasta meni 5 maalia omiin Tapparaa vastaan.
Toki veto oli niin hidas että jopa Streamteamin kuvaaja pysyi kiekon mukana.Taaska saanu Tarasov kiinni
Faktoja. Olishan se tietty hieman erikoista että venäläinen nuori poika tulis liigaan ekalle kaudelleen dominoimaan kun miettii kuinka kovia veskareita täällä on mm. Kilpeläinen ja Karhunen.Ehkä mä en osaa lukea, mutta kyllä toi viesti aika suoralta vittuilulta haisee mun nenään, kuten noin 90% sun heitoista otteluseurannassa.