Kolmannessa erässä pallokerho koskenu kiekkoon aloituksissa, purkukiekkoja lyödessä ja maalivahti parilla torjunnalla.
Paino sanalla vahinkoJotenkin vahingossa onnistuivat kuitenkin maalin tekemään.
Söpöä tämä saimaalaisten maailmanomistajuus, kun on voitettu muutama harkkapeli :D Toivottavasti menestys jatkuu, kun itse kausi alkaa.
Toivon, että toi kaveri menee tänään hymyssä suin hyvän selostuksen jälkeen nollaamaan johonki baariin, se on kaiken sen ansainnu! Symppis tyyppi! Menkää jotku tarjoomaan sille tuoppeja, jos ei ite tajua mennä sinne baariin."En tiedä miksi meinaan sanoa vahingossa Mäkiaho vaikka kyseessä on tietenkin Mäkitalo. Mäkiaho on ihan eri pelaaja" tai jotain sinne päin... repesin!!!
Tätähä myö kaikki toivotaan. Ilolla näitä treenimatseja on katsellut, toki treenipelit on treenipelejä.Söpöä tämä saimaalaisten maailmanomistajuus, kun on voitettu muutama harkkapeli :D Toivottavasti menestys jatkuu, kun itse kausi alkaa.
Söpöä tämä saimaalaisten maailmanomistajuus, kun on voitettu muutama harkkapeli :D Toivottavasti menestys jatkuu, kun itse kausi alkaa.
Tätä oon miettiny SaiPankin osalta, että riittääkö tuplapeleissä toiseenkin peliin (joka voi olla viikon 3-4 peli) potku, kun pelisysteemi vaatii aika paljon liikettä. Nähtäväksi jää.Taisi Kerholla vähän eilinen painaa, eikä tuo SaiPan vauhdikas peli tainnut hommaa helpottaa.
Toivottavasti Kerholta ei nyt enempää porukkaa putoaisi. Ihan ok tulos tuolla kokoonpanolla, mahkut oli revetä todella rumaksi.
Toivon, että toi kaveri menee tänään hymyssä suin hyvän selostuksen jälkeen nollaamaan johonki baariin, se on kaiken sen ansainnu! Symppis tyyppi! Menkää jotku tarjoomaan sille tuoppeja, jos ei ite tajua mennä sinne baariin.