Tiedätköhän, että tärkeintä mitä kannattajat voivat joukkueen eteen tehdä, on tukea sitä etenkin silloin, kun on vaikeaa? Ei ole kovin hyvän kannattajan merkki, jos on luovuttamassa jokaisen vastoinkäymisen myötä.Nähdään ensi syksynä, jos edes silloin.
Kiitos itsellenne, Jokerien juniorimyllyn tuotos.Sinne män 107€ pitkäveto-kotiutus. Kiitos Jyp ja Joni Jurmo.
Sekin vielä. Nyt korkki auki.Kiitos itsellenne, Jokerien juniorimyllyn tuotos.
Meinaatko etten kannustaisi?Tiedätköhän, että tärkeintä mitä kannattajat voivat joukkueen eteen tehdä, on tukea sitä etenkin silloin, kun on vaikeaa? Ei ole kovin hyvän kannattajan merkki, jos on luovuttamassa jokaisen vastoinkäymisen myötä.
Tuo staattinen minineliö alivoimalla on tuhoon tuomittu yhtään parempia joukkueita vastaan
okei.Kyllä tuomariavut menee tänään lyhentämättömänä Jyväskylään, olkaa hyvä. Näin paikataan eilistä.
Meinaatko etten kannustaisi?
Tiedätköhän, että tärkeintä mitä kannattajat voivat joukkueen eteen tehdä, on tukea sitä etenkin silloin, kun on vaikeaa? Ei ole kovin hyvän kannattajan merkki, jos on luovuttamassa jokaisen vastoinkäymisen myötä.
Kyllä tuomariavut menee tänään lyhentämättömänä Jyväskylään, olkaa hyvä. Näin paikataan eilistä.
Tuskinpa pelaajat tätä palstaa lukee. Eiköhän tärkeintä ole, että menen hallille meni miten meni.Katso vaikka oma viestihistoriasi. Jos tuo on kannattamista, niin minä olen Paavi.
Jypinfani taitaa olla pelkkä trolli. Sellaista settiä päivästä toiseenKatso vaikka oma viestihistoriasi. Jos tuo on kannattamista, niin minä olen Paavi.
Tuskinpa pelaajat tätä palstaa lukee. Eiköhän tärkeintä ole, että menen hallille meni miten meni.
Jos luet mitä kirjoitin, niin en väittänyt ettet kannustaisi. Luovuttaminen on pahinta mitä joukkue voi tehdä, mutta samalla se on pahinta mitä kannattajat voivat tehdä.Meinaatko etten kannustaisi?
Sama junnukolmikko pelasi yhtä aikaa jo keskiviikon KOK-matsissakin.Helminen pisti junnut pakistoon isolla riskillä. Oli ilmeisesti arvioinut että lepoetu ja Jyp kasetin paloherkkyys kääntää pelin.
Miksi jättäisin? Pitäiskö ”raivota” vierustovereille?Jos olet hallilla, niin jätä se luuri taskuun. Onnistuu kannattaminenkin paremmin. Kukaan ei täällä jaksa kuunnella illasta toiseen ulinaasi, kuinka "kausi on virallisesti ohi" ja "tämä on varmasti tässä nyt".
Kättä yhteen ja äänijänteitä kireämmälle!
Miksi vierustoverille raivoaminen on se ainoa vaihtoehto?Miksi jättäisin? Pitäiskö ”raivota” vierustovereille?
No Tupamäellekö mun pitäs juosta raivoamaan?Miksi vierustoverille raivoaminen on se ainoa vaihtoehto?
Olisi ilmeisesti pitänyt tarkentaa, että miksi raivoaminen on se ainoa vaihtoehto?No Tupamäellekö mun pitäs juosta raivoamaan?