Pe 27.11.2020 JYP - TPS

  • 11 664
  • 287

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Lahtiseltakin minusta löytyy suoraviivaisuutta, mun fiilis on ollut että veivaus alkaa silloin ku ei tunnu löytyvän muuta väylää paikoille. Ts yrittää jotai erikoista joka usein failaa mutta mitä sitten kun ei muutenkaan homma etene.

Mutta Allen. Ei saatana, se olis hyödyllisempi ilman mailaa.
Usein joutuu hyökkäämään yksin hyökkäysalueelle, ja pelaa kikkailullaan usein vaihtoaikaa saada uudet kaverit kentälle ja ehkä jopa syöttää niille.
 

Sister luck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sehän on selvä asia, mutta kannattaako kehittää kolmea junnupakkia (Pulli 19v, Rafkin 18v, Viro 18v) yhtä aikaa?
Mä olen jo vuosia ollut sitä mieltä, että yksi on OK, kaksi menee hätätilanteessa (loukkaantumiset, pelikiellot), mutta kolme...

Kova hinta useamman junnupakin samanaikaisesta kehittämisestä.


Onko JYP:n puolella samanaikaisesti parhaassa peli-iässä (Johan Ivarsson, 25v, Henrik Larsson, 26v) olevia pelaajia rotaatiossa?
Tästä ollaan kettu ihan samaa mieltä. Kummallinen valinta peluutuksen suhteen.
 

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hyi vittu mitä tuomarointia. Pärssistä saa repiä ja riiputtaa miten halutaan. Nykäset taas sukeltaa Adam Lambert edellä miten halutaan. Korpikoski yritti samaa mutta ei vihelletä.
Ei noin paska joukkue kuin Jyp ansaitse pistettäkään. Joukkue on yhtä huono kuin Jarkko Immonen.

Ohhoh. No perjantai-ilta ja tunnelma kohoaa kotonakin.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ruusu on ollut taas hyvä. Hienoa nähdä että kehitystä on tapahtunut.
Kolmanteen mukavampi lähteä näistä asetelmista, kun yleensä ollut toisinpäin.

Sanos muuta. Tämä on niin tärkeää JYPille kuin olla voi, että Ruusu alkaa lunastamaan sitä mitä viisaammat on miehestä aina osanneet odottaa.
 

Infernal

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sehän on selvä asia, mutta kannattaako kehittää kolmea junnupakkia (Pulli 19v, Rafkin 18v, Viro 18v) yhtä aikaa?
Mä olen jo vuosia ollut sitä mieltä, että yksi on OK, kaksi menee hätätilanteessa (loukkaantumiset, pelikiellot), mutta kolme...

Ihan voitettavissa oleva ottelu, mutta Tepsi ampuu itseään jalkaan tällä peluutusvalinnalla. Enkä tiedä kehittääkö se oikeasti pelaajaa, jos joutuu liian isoon rooliin liian aikaisin. Tänään Tepsillä ei ole ollut pelissä mitään hätää, mutta nuoriso-osaston koomailut maksaa maaleja omiin ja kääntää sitä momentumia vastustajan suuntaan.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Voi olla, että jää parin sydämenlyöntiä välistä 3. erässä, mikäli JYP puolustaa yhtä paskasti puolustusalueella kuin 2. erässä. Tästä, kun JYP vielä sulaisi niin se on hyvästi tämä kausi ja ensi syksynä nähkäämme.
 

chubster

Jäsen
Ruusu on vienyt maalivahtien välisen taiston tänään. Ehkä jopa JYPin ratkaisevin pelaaja tänään.

Tästä samaa mieltä.

Ei TPS maalivahti huono ole ollut, mutta ei loistanutkaan. Lisäksi todella rauhatonta pyörimistä ja jo muutamaan kertaan ollut tyhjää maalia maalivahdin hyörimisen takia, mutta TPS onneksi ei ole JYPin pelaajat siitä välittäny.

Toki 20 min aikaa vielä ja kaikki voi muuttua, myös veskojen taistossa.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tästä, kun JYP vielä sulaisi niin se on hyvästi tämä kausi ja ensi syksynä nähkäämme.
Ei tässä kolmannessa erässä nyt koko kausi ole kuitenkaan panoksena. Tuskin tästä kaudesta missään kohtaa riemujuhlaa tulee, mutta ottelu kerrallaan mennään ja nautitaan siitä, että lätkää ylipäätään pelataan - ja vieläpä JYP on sitä pelaamassa. Tärkeintä kuitenkin on, että JYP ylipäätään on ensi syksynä edelleen mukana.

Vituttaahan se jos JYP nyt sulaa, mutta ei sekään mitään lopullisesti ratkaise koko kauden mitassa. Tärkeä erä toki nyt kyseessä.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vituttaahan se jos JYP nyt sulaa, mutta ei sekään mitään lopullisesti ratkaise koko kauden mitassa. Tärkeä erä toki nyt kyseessä.

Paitsi oman mielen vuoksi niin ennen kaikkea pelaajien fiiliksen takia toivon, että kolmannen erän hoitavat kotiin.

Seuraava peli vasta keskiviikkona, jos korona suo, joten on se pikkasen eri fiilis lähteä viikonlopun vapaille ja seuraaviin treeneihin, kun päättävät viikon voittoon.

Joten kaikki likoon ja otetaan se voitto!
 

Sister luck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos mä olisin Raipe niin tiivistäisin kolmeen ketjuun ja olisin vaihtanut Luukkosen maaliin. Karejev ei ole ollut sysipaska, mutta Luukkonen on hyvä.
 

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Tuppurainen laukaukset menevät nykyisin aivan seinille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös