Noh noh, Raksilassa on itse asiassa niin jyrkät katsomot, että tuollaisia ei rakennussääntöjen mukaan saisi enää edes tehdä. Laitetaan siis pelkkä jää kuntoon ;)Hei, eipäs nyt lauota tuollaisia, tehkää ensin kunnon jää ja sitten katsomot jyrkäks!
Noh noh, Raksilassa on itse asiassa niin jyrkät katsomot, että tuollaisia ei rakennussääntöjen mukaan saisi enää edes tehdä. Laitetaan siis pelkkä jää kuntoon ;)Hei, eipäs nyt lauota tuollaisia, tehkää ensin kunnon jää ja sitten katsomot jyrkäks!
En usko, että tässä maassa rakennetaan enää yhtään kannattajaystävällistä hallia. Tulot pitää maksimoida ja tämä "monitoimihalli" konsepti seurannee aikanaan Tampereen mallia jokaisessa muussakin kaupungissa. Harmittavaa mutta totta.Toivottavasti Ouluun rakennetaan uuteen sitten niin jyrkkä kuin mahdollista. Toiveunta varmasti toki.
Joo ei, meni vaan vähän ohi mutta uusinnasta katsoen oli sitten Liigan linjan mukaan vihellettävissäPikkusen liian kauan piti kiinni, ois päästäny aiemmin irti.
Eemeli voi tulla testaileen uutta laitteistoa.Noh noh, Raksilassa on itse asiassa niin jyrkät katsomot, että tuollaisia ei rakennussääntöjen mukaan saisi enää edes tehdä. Laitetaan siis pelkkä jää kuntoon ;)
Ymmärrän kiellon. Juurisyyllinen ei ole Osasto..Jep luotetaan Osaston jäseniin jolla varmasti puolueeton ulosanti asiaan!
Pari vielä.Oispa paikallispelissä. Eikös runkosarjassa ole vielä yksi?
2 taitaa olla joten lippuostoksille vaan!Oispa paikallispelissä. Eikös runkosarjassa ole vielä yksi?
Jopa kaksi ainakin Tampereella, toinen niista viela aivan runkosarjan viimeisia pelejaOispa paikallispelissä. Eikös runkosarjassa ole vielä yksi?
Salkkarit loppuun.Mitä helkkaria tuolla Kuopiossa nyt tarkastellaan?
Jokinen otti sekunnit talteen.Mitä helkkaria tuolla Kuopiossa nyt tarkastellaan?
Vielä jaksaa heilua katsomon puolella. Pakko arvostaa.Tapsulla loppu bensa!
Nekalan tapsu käy kirkkaammilla..Vielä jaksaa heilua katsomon puolella. Pakko arvostaa.