Pe 27.1.2017 Tappara - HIFK

  • 7 051
  • 59

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Tänään ottelu alkaa poikkeuksellisti klo 15 koska joukkue ja fanit lähtevät risteilemään. Varsin kliininen esitys Tapparalta eilen, suorastaan rutiininomainen. Kovin vähän vieraskannattajia oli hallilla, punapaidat voi laskea kahden käden sormilla.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Olihan tuo hieno esitys Tapparalta. Jälleen nähtiin, että kärkijoukkuetta tai muuten vaan sytyttävää vastustajaa vastaan peli on erinäköistä kuin häntäpään joukkueita vastaan. Edelleen puolustus nukkuu ajoittain, mutta hyökkäyspeli on niin vahvaa, että nämä nukahdukset voi tässä vaiheessa kautta antaa anteeksi.

Tappara peluutti todella tasaisesti kaikkia pelaajia, joten en usko jalan painavan tänäänkään sen enempää mitä HIFK:lla. Bonsaksenin yli 24 minuuttia on pakko olla joku virhe, kun muuten kukaan ei pelannut yli 20 minuuttia.

Yleisöä oli mukavasti. Ylisuuria seisomakatsomoita on hyvin vaikea saada myytyä täyteen ja D-päädyn seisomakatsomossa se tyhjä tila jälleen oli. Ei tullut historiallista toista peräkkäistä loppuunmyytyä runkosarjapeliä.

Tänään sitten reilu 16 tuntia edellisen päättymisestä joukkueet kohtaavat jälleen. Tapparan joukkueen mukana Nordikselle saapuu 10 bussillista kannattajia. Toivottavasti eilisenkaltaista herkkua on tarjolla myös tänään runsaslukuiselle vierasjoukolle.

Joo jämäkkä esitys Tapparalta taas kerran IFK:ta vastaan. Tässähän alkaa oikeen vihaamaan Tapparaa :D Noh, pääasia että on tunteita pelissä puolin ja toisin.

Ihan rehellisesti sanottuna IFK:n pelissä on tällä hetkellä niin paljon ongelmia (pelitapa suhteessa materiaaliin + löysää asennetta ja epätietoa), että viimekauden tapaiseen meininkiin ei ole mitään mahdollisuuksia. Se on iso harmi, koska olisi ollut hienoa nähdä uusinta HIFK-Tappara finaaleista. Nyt siellä tulee olemaan vain jälkimmäinen joukkue näistä.
 

BattleHymn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Liverpool FC
Tuntuu jotenkin tätäkin Tapparaan liittyvää ketjua kun on lukenut, että nämä Tappara-fanit jotka puhuu "hinkistä" etc, ovat alkaneet oman jääkiekon seuraamisensa vasta tässä 2000-luvulla. Ehkä jopa 2010-luvulla. Jotenkin tuntuu olevan poissa se kunnioitus vastustajaa kohtaan. Toki itse olin samanlainen kun Tappara voitti mestaruuden 1982, 1984 ja 1986.1987 ja vielä 1988. (88 olin 14v) Mutta tässä iän myötä olen oppinut kunnioittamaan vastustajaakin. IFK niistä rakkain.

Tais tulla väärään paikkaan. Ill get mi coat.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
Tänään ottelu alkaa poikkeuksellisti klo 15 koska joukkue ja fanit lähtevät risteilemään. Varsin kliininen esitys Tapparalta eilen, suorastaan rutiininomainen. Kovin vähän vieraskannattajia oli hallilla, punapaidat voi laskea kahden käden sormilla.
Minkä verran Tappara-kannattajia on tulossa Stadiin?
 

Paha-Koljo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Tuntuu jotenkin tätäkin Tapparaan liittyvää ketjua kun on lukenut, että nämä Tappara-fanit jotka puhuu "hinkistä" etc, ovat alkaneet oman jääkiekon seuraamisensa vasta tässä 2000-luvulla. Ehkä jopa 2010-luvulla. Jotenkin tuntuu olevan poissa se kunnioitus vastustajaa kohtaan. Toki itse olin samanlainen kun Tappara voitti mestaruuden 1982, 1984 ja 1986.1987 ja vielä 1988. (88 olin 14v) Mutta tässä iän myötä olen oppinut kunnioittamaan vastustajaakin. IFK niistä rakkain.

Tais tulla väärään paikkaan. Ill get mi coat.

En tiedä liittyykö tuo ikään, tosin kaipa varttuneemmilta ihmisiltä voi odottaa yleensä asiallisempia käytöstapoja.
Tämä nyt menee kai vähän off topicin puolelle, mutta halusin kanssa tulla painottamaan, että Helsingin IFK:ta hinkiksi kutsuvia ei löytyne kovin montaa.
Joukkueiden nimet kirjoitetaan oikein, ja sillä hyvä. Tappara ei ole tappura, IFK ei ole hinki.
 
En tiedä liittyykö tuo ikään, tosin kaipa varttuneemmilta ihmisiltä voi odottaa yleensä asiallisempia käytöstapoja.
Tämä nyt menee kai vähän off topicin puolelle, mutta halusin kanssa tulla painottamaan, että Helsingin IFK:ta hinkiksi kutsuvia ei löytyne kovin montaa.
Joukkueiden nimet kirjoitetaan oikein, ja sillä hyvä. Tappara ei ole tappura, IFK ei ole hinki.

No hinkin käyttäjiä - pun not intended - löytyy yksi. Kahvaraa, Makkaraa, Paskaraa, Tuppuraa näkee sitten aika tavalla enemmän.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
9 dösää liikenteessä. Ja pitkät kalsarit laitoin jalkaan, että erotun paikallisesta eliitistä. Junttius jyrää!

Omilla autoilla on tulossa ainakin 10-15 autollista, jotka ei jatka etelä-helsinkiin pelin jälkeen.
 

rinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
No hinkin käyttäjiä - pun not intended - löytyy yksi. Kahvaraa, Makkaraa, Paskaraa, Tuppuraa näkee sitten aika tavalla enemmän.
Tuo on muuten mielenkiintoinen, kuinka usein juuri tuohon yhden henkilön suorittamaan "hinki"-huuteluun tartutaan. Edelleen, vaikka vuosiahan tuo on jatkunut ja aina sama tyyppi. Näin lonkalta heittäisin arviona, että tällä palstalla Liiga-joukkueiden nimistä nimenomaan Tapparan nimi korvautuu useimmiten jollain Makkara/Kahvara/Paskara/Tuppura -"hassuttelulla".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös