Kyllähän maalin voi pistää veskarin piikkiin mikäli hän tiputtaa sen eteensä ja näin tarjoaa vastustajalle uuden paikan? Ainut mitä ei Yrjölän piikkiin voi laittaa on se Pihlmanin toinen maali jossa Mäkinen oli syystä tai toisesta maalin takana ja jätti Pihlmanin vapaaksi.Älä nyt jauha paskaa :D Ei maalivahdin piikkiin voi laittaa ainakaan Pihlmanin yv-maalia ja Perrinin 3-0 maalia, jossa pakit eivät siivonneet kiekkoa maalin edestä. Ilveksellä pelkkää väkinäistä tehotonta pörräämistä.
Sportin pelaajat kaatuilevat lähes jatkuvasti Ässien taklauksista, mikkihiirijengi?
Mua oksettaa tuo maalivahtien filmaaminen kontaktin jälkeen. Toki tuli kontakti, mutta Andy pisti aika paljon teatteria mausteeksi.
Kyllähän maalin voi pistää veskarin piikkiin mikäli hän tiputtaa sen eteensä ja näin tarjoaa vastustajalle uuden paikan? Ainut mitä ei Yrjölän piikkiin voi laittaa on se Pihlmanin toinen maali jossa Mäkinen oli syystä tai toisesta maalin takana ja jätti Pihlmanin vapaaksi.
Tahallaan (takaapäin) jalalla pyyhkäisee vastustajan polvitaipeeseen, jolloin vastustaja kaatuu hallitsemattomasti. Ei tarvitse olla vahvistettuna potkuliikkeellä.
Vaikka tuo Yrjölän liikkuminen näyttääkin ihan hirveältä, niin oli noissa JYPin maaleissa Ilveksellä hieman muitakin ongelmia, kuin maalivahti. Jokainen kenttäpelaaja ihan ulalla jokaisessa maalissa ja sitten kolmannessa maalissa vielä kiekko pomppi mukavasti ennen itse maalia.Ykkösmaalivahti ja top 3 hyökkääjä sivussa. Maalivahtiongelmahan tässä on, Ilveksellä varmaan enemmän paikkoja 1. erässä mutta kun omiin menee jokainen veto niin vaikeahan se on pelata.
Voisiko joku selittää miten tämä (naaraskavioeläimen sukupuolielinten kautta), että miten tämä tulkitaan tarkalleen, kiitos.
Minulla ei nimittäin ole pienintäkään hajua.
Lakkaa nyt. Kiekon kanssa tuli sinne. Ei noista ennenkään ole vihelletty.Lukon mies ajaa kontaktin Metsolaan ja seuraava Lukkolainen työntää kontaktin ottaneen Metsolan yli --> ei jäähyä.
Joo, ei ole jos puolustaja lanaa hyökkääjän alueelle, nyt sattui olemaan Raumalaisia kaksi alueella ja toinen niskassa.Lakkaa nyt. Kiekon kanssa tuli sinne. Ei noista ennenkään ole vihelletty.