On kyllä todella kallu lomakohde mitä se Tappara tommosia matkoja varaaOlen ollut fugessa samaan aikaan joten muotoillaanko niin että ei, ei ole.
On kyllä todella kallu lomakohde mitä se Tappara tommosia matkoja varaaOlen ollut fugessa samaan aikaan joten muotoillaanko niin että ei, ei ole.
Kuka Botswanan kimppuun on hyökännyt? Namibia, Zimbabwe, Angola, vai Etelä-Afriikka?Mones kerta sama hauska vitsi? Samasta syystä kun teillä liehuu Ukrainan lippu.
Olen edelleen sitä mieltä että 1927-28 oli menestyksekkäämpi.Ollaan erän päässä Pelicans-historian menestykseikkämmästä kaudesta. Hoitakaahan perkele voitto taskuun
Normijatkat tykkaa 69:sta, Vellu 59:59:staSavi-naista?
Suo anteeksi tietämättömyyteni, mutta eikö se tosiaan ole Botswanan lippu? Siis olen aidosti luullut sitä Botswanan lipuksi ja pitänyt sitä hauskana juttuna.Mones kerta sama hauska vitsi? Samasta syystä kun teillä liehuu Ukrainan lippu.
Tappara alkoi horjumaan jo Tampereella Heljankon kolaamisen jälkeen. Tänään Pelicans on ollut huomattavasti parempi tähän mennessä, vähän jopa odotetustikin. Tapparaa testataan tällä hetkellä.Tappara alkaa horjumaan.
Se oli kyllä Turkoosi kevät <3Olen edelleen sitä mieltä että 1927-28 oli menestyksekkäämpi.
Jonnet ei muista jne. Itsehän näin kyseisen finaalin paikan päällä. Hyviä hommia oli.Olen edelleen sitä mieltä että 1927-28 oli menestyksekkäämpi.
Edelleenkin, Heljanko pelasi helvetin hyvin senkin töötin jälkeen. Mihin pohjustat tämän väitteen, että tuosta sikailusta lähti alamäki?Tappara alkoi horjumaan jo Tampereella Heljankon kolaamisen jälkeen.
Olen edelleen sitä mieltä, että Pelicansilla on melko vähän historiaa ennen vuotta 1996Olen edelleen sitä mieltä että 1927-28 oli menestyksekkäämpi.
Veikkaisin jälkimmäistäPelaako molemmat erittäin hyvää AV:ta vai molempien yv huonoa?
Mihinköhän Pelicans varaisi mestaruusmatkan. Veikkaan Salzburgia, kun kyseessä on kuitenkin eurooppalainen kulttuurikaupunki.On kyllä todella kallu lomakohde mitä se Tappara tommosia matkoja varaa
Veikkaan jotain Bangkok, eiköhän siellä Nupella jotain vakkari alennuksia oleMihinköhän Pelicans varaisi mestaruusmatkan. Veikkaan Salzburgia, kun kyseessä on kuitenkin eurooppalainen kulttuurikaupunki.
Kassaa katsoo, ni uskon että Nupe vie pojat Villiruusuun kaljalle.Mihinköhän Pelicans varaisi mestaruusmatkan. Veikkaan Salzburgia, kun kyseessä on kuitenkin eurooppalainen kulttuurikaupunki.
Saakohan Thaimaassa ajaa bussia suomalaisella ajokortilla?Veikkaan jotain Bangkok, eiköhän siellä Nupella jotain vakkari alennuksia ole
Tappara tietenkin.Kuka Botswanan kimppuun on hyökännyt? Namibia, Zimbabwe, Angola, vai Etelä-Afriikka?
Kyllä. Kärpät-hylkiö, tuhkimotarina.Siis oliko tämä sama Kokko maalissa jossain nuorten kisoissa tässä hiljan?
Siellä jos alkaa taksikuskia repimään kädestä kesken ajon ni saattaa saada puukosta.Saakohan Thaimaassa ajaa bussia suomalaisella ajokortilla?
Ihan vaan pelicansin fanilippu se on, sattumalta vaan tehty lähes Botswanan lipun näköiseksi. On niissä sen verran eroa että Botswanan lipussa on leveämpiä nuo valkoiset ja mustat raidat.Suo anteeksi tietämättömyyteni, mutta eikö se tosiaan ole Botswanan lippu? Siis olen aidosti luullut sitä Botswanan lipuksi ja pitänyt sitä hauskana juttuna.
Vai enkö nyt ymmärrä?