Pe 26.10.2012 KooKoo - Sport

  • 10 121
  • 50

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Onnittelut vain KooKoolle, tällä kertaa Sport oli täysi paska, kun viimeksi Vaasassa vieraili paska KooKoo. Onneksi jätin striimin ostamatta ja tiedän jättää ostamatta jatkossakin, kun tuollaista paskaa se näköjään on pelistä toiseen.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Positiivista, ettei tarvinnut pettyä, kun ei odottanutkaan mitään. KooKoolle peukkua!

Syvässä kriisissä ollaan. Räpsä, voisitko tehdä asialle jotain?
 

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
KooKoo ansaitsi voittona ilman muuta, ei kahta sanaa. Meidän jätkiä ei kahdessa viimeisessä erässä paljon duunin teko kiinnostanut. Ja jos tolla meidän pelitavalla, jota ei siis tänään toteutettu, ei jalka liiku ja asenne on vähänkin perseestä, mitä se siis tänään oli, niin tulos on tässä.
 
Spora oli helvetin tehokas ekassa erässä ja hiljensi bunkkerin kyllä aivan täysin. Onneksi KooKoon ilme säilyi ja sen jälkeen tarjoiltiin Sportille kanadalaista assrapea. Nickerson oli KKn paras pakki ja LehtosJaska myös helvetin positiivinen ylläri. Kiitos jätkät! Harvinaista herkkua!
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Sportin onneksi KooKoolla on kuitenkin Matt "liian huono Mestikseen" Nickerson. Auttaa varmasti Sportia saamaan täydet pisteet

Voivoi Sportti-parkaa, ei auttanut edes Nikke vaan turpaan tuli oikein huolella. Tilastojen valossa alku näytti vaikealta mutta sitten KooKoo tuli ja pyyhkäisi ohitse oikein kunnolla. Vihdoinkin homma toimi kunnolla kotona ja maalijuhlat nähtiin.
 

everon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, KHL Jokerit, sympatiat Kärpät
Antaa nyt kaikki patoutuneet tunteet purkautua sieltä Kouvolan päästä, kun kerrankin saitte antaa oikein isän kädestä :)
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Joo, ei jäänyt tästä reissusta mitään käteen. Matkamuistona ainoastaan korkkiruuvit syvällä perseessä joka ukolla. Hyh hyh. Ja ellei KooKoota vastaan innostu joukkue pelaamaan ja tekemään duunia niin mistä sitten? KooKoo oli hyvä ja onnittelut vaan tuosta pelin tason kääntämisestä tulokselliseksi.

Kyllä tässä on nyt joku ikävämpi 'vaihe' menossa Sportilla. Karmaisevan HCK-pelin jälkeen ei olla onnistuttu palaamaan siihen aktiiviseen tekemiseen, jota vielä alkukaudesta nähtiin. Olen nähnyt monta paskaa joukkuetta kotkapaidoissaan, mutten koskaan tällaista totaalista henkistä kuolemista mitä nyt on nähty jo useammassa viime pelissä.
 

Hiilikuitu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Räpsä, voisitko tehdä asialle jotain?

Räpsä? Sokeakin näkee, että Maukka siellä oikeesti koutsaa.. Räpsä katselee jossain taka-alalla poikien nappailua ja hörppää vähän urheilujuomaa aina sillon ku omissa kolisee.

Mutta ei auta muu kuin laittaa huomenna uutta matoa koukkuun ja toivoa kolmea pistettä Jypin junnuista.
 

Kiekko-Kolli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks & KooKoo
Siis mitä vittua tänään tapahtui? KooKoohan jyräsi Sportin täysin jäänrakoon??? Ei vittu, ei usko vaikka itse olin paikalla, mulla on varmaan vikaa piilareissa, eihän me oikeasti voitu riepotella vaasalaisia 7-3... Olen sanaton.
 

Shearer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Olihan tämä tulos odotettavissa. Ei ehkä ihan näin ruma tappio mutta tappio kuitenkin. KooKoo löi aika asialliset lukemat lopulta taululle. Sportille tehdään aivan liian helposti maaleja tällä hetkellä.

Sport taitaa olla väsynyt eikä siinä oikeastaan ketjumuutokset ja vittusaatanan huutaminen auta. Jos jalka ei liiku eikä maalivahteihin kiekot tartu niin näin siinä käy.

Huomenna on todella tärkeä peli koska ensi viikon ohjelma on juuri nyt pahin mahdollinen. Tuosta JYP:sta kun saisi voiton niin tulisi mukavaan saumaan joukkueelle muutama lepopäivä.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
?...ja hörppää vähän urheilujuomaa aina sillon ku omissa kolisee. .

Me ollaan hävitty tää matsi...

Kaljaa se siellä juo, eikä mitään vitun pikkupoikien Hartsportia. Respect vaan meidän Päiville.
 

EagleEye

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mitä Sumulaaksossa tänään tapahtui? Vaikka Sport on pelannu viime pelit heikosti ja KooKoo vähän paremmin kun muuten alkukaudesta niin näitä lukemia en kyllä odottanu. Hieno voitto ja vielä ilman Wingelsiä. Harmi kun huomenna ei pääse Savonlinnaan. Toivottavasti sama tahti jatkuu. Sen mitä Lehtonen on viime peleissä päässyt pelaamaan niin ihmettelen et mikä JuuJuulla on Jaakkoa vastaan kun pääsee pelaamaan vain jos on loukkaantumisia. Helposti menisi stadin kaksikon edelle pakeissa ja vaikka nelosen laitaan esim. Appelin tilalle.
 

Blackorange

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Mestis
Jäätävät aloittajat KooKoolla:

Huhtala 7/13 53.85
Heikkinen ja Hämäläinen 1/1 100.00
Nättinen 7/10 70.00
Dineen 11/18 61.11
Juutilainen 16/20 80.00

(Siren 0/2) :)

Juutilainen taitaa pelata ensi kaudella liigaa, toivottavasti KooKoossa ;)

JOS Wingels olisi pelannut tänään, olisi Sport kokenut varmaan historian pahimman selkäsaunan, veikkaan että kymppi olisi mennyt rikki. Erätulokset 0-2, 2-0, 5-1 on melkeinpä erikoisimmat Kouvolassa tällä vuosituhannella? Huomioidaan että nyt ei pelattu mitään jämäsakkia vastaan, joita itse asiassa ei nyky-Mestiksessä pelaa yhtäkään. Esim. Peliitat on melko varmasti pleijareissa ja Vantaa ja HCK vievät pisteitä keltä tahansa.

Huikea taso (ja tasaisuus) jälleen tänä vuonna Mestiksessä.
 

Karpalovodka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kabinetti KooKoo
Harvemmin KooKoo tarjoilee näin kovan perseraiskauksen Sportille mitä tänä iltana nähtiin. Ei varmasti kovin moni uskonut mitä on tulossa kun Sportti johti 10 minuutin jälkeen 0-2. Nautitaan nytten kun kerran meidänkin risukasaan paistaa aurinko.

Pakko kehua Jaakko Lehtosta todella hyvää työskentylä omassa päässä ja hyvin toi kiekon myös ylös alueelle, miksei JuuJuu peluuta Lehtosta enemmän? Matt pääsi hyvin myös muutaman Sporttilaisen pään sisälle kolmannessa erässä, ja sai Vaasalaisten pelin enemmän sekaisin.
 

John Lidgett

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Vilmos Gallo
Jees, kiitos KooKoo! Riemukas voitto, ei voi muuta sanoa.

Nyt kummatkin joukkueet pelasivat omalla tasollaan. Tällä tavalla HMV-Sportia pitääkin dominoida,
 

Blackorange

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Mestis
Pakko kehua Jaakko Lehtosta todella hyvää työskentylä omassa päässä ja hyvin toi kiekon myös ylös alueelle, miksei JuuJuu peluuta Lehtosta enemmän? Matt pääsi hyvin myös muutaman Sporttilaisen pään sisälle kolmannessa erässä, ja sai Vaasalaisten pelin enemmän sekaisin.

Jaakko on tosiaan tärkeä pelaaja KooKoolle, meidän oma "Paul Scholes", joka laatikkoon päästessään antaa kaikkensa eikä luistele selkä suorana tai egoile. Hieno piirre jääkiekkoilijassa että ei valita peliajastaan, vaan pelaa ne pienemmätkin minuutit KooKoo-sydämellä. Välillä tyhmiä jäähyjä, junnumaisia otteita ja höntyilyä, mutta niihin syyllistyi silloin tällöin myös meidän Jiri, joka palasi näyttämään Jokereiden nuttuun mitä Ika hänelle opetti KooKoossa.

Jaakko alkaa olla joukkueen ydintä, kaveri ei lähde joukkueesta kulumallakaan vaikka otteet on välillä junnumaisia, fanit kuittailee ja toimisto, valmennus ja 2/3 joukkueesta on vaihtunut ympäriltä. Jaakko vaan saa kahden vuoden jatkon kun kallispalkkaiset alisuorittajat vaihtavat maisemaa.

Kuka olisi uskonut keväällä 2009, että KooVeesta tryoutilla tullut honkkeli pelaisi itsensä kannattajien ja cheerleadereiden sydämiin. Kaveri kun on luonteeltaankin hieno mies.
 

Nicotsein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Pittsburgh Penguins (Geno <3)
Nyt kummatkin joukkueet pelasivat omalla tasollaan. Tällä tavalla HMV-Sportia pitääkin dominoida,

LoL, mitä provoilua. Yks voitto väsynyttä ja tällä hetkellä kauden paskinta peliä pelaavasta joukkueesta niin ollaan maailman omistajaa. Onneks teidän rupusakille tulee taas seinä vastaan pudotuspeleis, kuten niin vitun monesti aiemmin!
 

SportSupport

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Räpsä? Sokeakin näkee, että Maukka siellä oikeesti koutsaa.. Räpsä katselee jossain taka-alalla poikien nappailua ja hörppää vähän urheilujuomaa aina sillon ku omissa kolisee.

juurikin näin,viime kotipelissä sanoin kaverille että sportin vaihtoaitioon on piirretty kohta,jossa Räpsä seisoo koko pelin. Ei reagoi millään lailla tilanteisiin.

Itse pelistä,hohhoh! se kaamos tuli kumminkin vaikka syksymmällä näytti vielä siltä että sitä ei tule.... josko tänään kotona voittojen tielle?
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
LoL, mitä provoilua. Yks voitto väsynyttä ja tällä hetkellä kauden paskinta peliä pelaavasta joukkueesta niin ollaan maailman omistajaa. Onneks teidän rupusakille tulee taas seinä vastaan pudotuspeleis, kuten niin vitun monesti aiemmin!
Joo, mitä se kertoo vastaajasta jos kellon ajan mukaan selkeästi baari-illan jälkeen tehtyyn tarkoituksella provosoivaan viestiin tartutaan seuraavana aamuna selvinpäin ja aletaan avautumaan takaisin?
 

Igor Siperia

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jees, kiitos KooKoo! Riemukas voitto, ei voi muuta sanoa.

Eilen haistatit vielä vitut KooKoolle! Kannattaisiko nyt vähän alkaa luottamaan joukkueeseen ja kannustamaan ja tukemaan sitä vaikeimmallakin hetkillä, koska silloin joukkue sitä tukea eniten tarvitsee.

En ymmärrä sitä, että yhden erän jälkeen, kun ollaan häviöllä aletaan vittuilemaan joukkueelle ja seuraavana päivänä voiton tullessa ollaan jo taputtamassa selkään.

Gloryhunter?

Kouvolan Kiekko haistakaa vittu. Seuraavassa kotipelissä tuhat katsojaa?
 

John Lidgett

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Vilmos Gallo
Kannattaisiko nyt vähän alkaa luottamaan joukkueeseen ja kannustamaan ja tukemaan sitä vaikeimmallakin hetkillä, koska silloin joukkue sitä tukea eniten tarvitsee.

Samaa mieltä. Itseasiassa näen parhaaksi tavaksi tehdä näin menemällä päätyyn laulamaan ja huudattamaan porukkaa. Missä itse olit kannustamassa ja tukemassa? Ei paljoa A-katsomosta chantti raikunut.

Enköhän mä olisi jossain ihan muualla kuin Kouvolan jäähallin C-päädyssä vuodesta toiseen, jos olisin gloryhunter. Se nyt on aivan paskan hailee mitä tänne Jatkoaikaan avautuu. Todelliset näytöt joukkueen tukemisesta annetaan hallilla ja fanireissuilla, ei missään foorumeilla.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Erinomaisen viihdyttävä peli, kiitos siitä. Teki niin hyvää nähdä, että KooKoo tekee seitsemän maalia kotona ja vieläpä tietty Sportia vastaan. Tosin en ole näin vaisua Sportia nähnyt miesmuistiin - ei edes Tamin ajan alkukauden hitsautumisvaiheessa. Eipä silti, ei tuosta tarvitse yhtään ottaa sillä varjolla pois, upea voitto.

Kyllä se Juujärvi vaan tuohon Roppoon näköjään luottaa, kaveri on pelannut jo pelikaupalla yv:tä kauden aikana - katastrofaalisin tuloksin. Eilenkin veti mm. upean onetimerin 5-3 yv:n aikana. Kai se JuuJuun idea on siinä, että Roppo tarvitsee apinan pois selästän ja sitten homma lähtee rullaamaan, aika pitkä toleranssi vaan tuossa touhussa. Eilen toki sitten viimen (mutta ei yv:llä) Roppo sen maalin teki ja hienolla vedollakin jopa. Siltikin en ymmärrä ko. kaverin peliaikaa ja esiintymistaajuutta erityisesti yv:llä, mutta ehkä aika näyttää JuuJuun olleen oikeassa.

Tänään sitten kohti kuuden pisteen viikkoa, toivottavasti onnistuu.
 

Isaskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Siis mitä vittua tänään tapahtui? KooKoohan jyräsi Sportin täysin jäänrakoon??? Ei vittu, ei usko vaikka itse olin paikalla, mulla on varmaan vikaa piilareissa, eihän me oikeasti voitu riepotella vaasalaisia 7-3... Olen sanaton.

Toisaalta vaasalaisia ovat riepotelleet myös Peliitat (5-1) ja K-Vantaa (6-2), joten ei tämä mitään uutta ainakaan vaasalaisnäkökulmasta ole. KooKoolta tietysti ensimmäinen reilumpi voitto kotona ja oli jo aikakin. Sen verran paljon paikkoja on KooKoo pystynyt luomaan viime kotipeleissään.

Hieno voitto joka tapauksessa ja tappiolla Sport olisi karannut jo kauas.
 

Igor Siperia

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Samaa mieltä. Itseasiassa näen parhaaksi tavaksi tehdä näin menemällä päätyyn laulamaan ja huudattamaan porukkaa. Missä itse olit kannustamassa ja tukemassa? Ei paljoa A-katsomosta chantti raikunut.

No eilen en ollut edes Suomessa, joten en päässyt peliin. Olen kyllä hankkinut kausikortin ja käynyt kaikki pelit katsomassa Kouvolassa, jos vain olen ollut paikkakunnalla.
 

Blackorange

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Mestis
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös