Pe 26.10.2007 TuTo - Sport

  • 4 935
  • 31
Suosikkijoukkue
TuTo
¤Sport oli kuskannut vapaaehtoistyöntekijät plus hallituksen jäseniä Turkuun. Kiva, että saavat muutakin kiitosta kuin makkaraa. Siellähän joku meinas pistää oikein tanssiksi järkkäreitten kanssa. Maine sen kuin leviää, vaikka Red Army ei ollutkaan paikalla hähää.

Ottelun päättymisen jälkeen Sportin kannattajat "tanssivat" keskenään hallin ulkopuolella. Matka Vaasasta Turkuun on liian pitkä, kun alkoholia kiskotaan kaksin käsin. Sama pätee myös matkaan Turusta Vaasaan, joten Forssan olisi syytä nousta nopeasti takaisin Mestikseen.

Itse ottelu oli todellinen mainospala Mestislätkälle. Vauhtia ja vaarallisia tilanteita, maalijuhla joka päättyy kotivoittoon.
 

Rocco

Jäsen
Ottelun päättymisen jälkeen Sportin kannattajat "tanssivat" keskenään hallin ulkopuolella. Matka Vaasasta Turkuun on liian pitkä, kun alkoholia kiskotaan kaksin käsin. Sama pätee myös matkaan Turusta Vaasaan, joten Forssan olisi syytä nousta nopeasti takaisin Mestikseen.

Itse ottelu oli todellinen mainospala Mestislätkälle. Vauhtia ja vaarallisia tilanteita, maalijuhla joka päättyy kotivoittoon.

Tuttavapoliisin sanoin, 100 nuorta humalaista aiheuttaa vähemmän häiriötä kuin 20 keski-ikäistä humalaista. En itse ollut reissussa, mutta oletan että matkalla oli aika paljon sellaista keski-ikään ehtinyttä ja vanhempaa väkeä, jotka sitten ottavat "ilon irti" kun kerrankin pääsevät vieraspeliin paikanpäälle.
 

ventos

Jäsen
Itse ottelu oli todellinen mainospala Mestislätkälle.

Jos ottelu päättyy 8-5 niin joukkueet ovat pelannet ottelun kaukalopallo taktiikalla. Uskoisin, että molempia valmentajia on kyseinen tulos vituttanut älyttömästi, elikkä ottelu on ollut riemunkirjavaa rillumarei kiekkoa.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Jos ottelu päättyy 8-5 niin joukkueet ovat pelannet ottelun kaukalopallo taktiikalla. Uskoisin, että molempia valmentajia on kyseinen tulos vituttanut älyttömästi, elikkä ottelu on ollut riemunkirjavaa rillumarei kiekkoa.
Ei välttämättä, jos olet lukenut ketjua niin sinullekin aukeaa että maalivahdit ovat viettäneet vapaapäivää.
 

ventos

Jäsen
Näinkin voi asia aueta.

Ei välttämättä, jos olet lukenut ketjua niin sinullekin aukeaa että maalivahdit ovat viettäneet vapaapäivää.

Ehkäpä asia on niin kuin sanoit, mutta voipi olla niinkin, että joukkueitten pelikuri on ollut perseestä. Aina voi parimaalia laittaa moken ja tuomarinpiikkiin, mutta ei sentäs tollasta määrää.
 

Imhotep

Jäsen
¤Sport oli kuskannut vapaaehtoistyöntekijät plus hallituksen jäseniä Turkuun. Kiva, että saavat muutakin kiitosta kuin makkaraa. Siellähän joku meinas pistää oikein tanssiksi järkkäreitten kanssa. Maine sen kuin leviää, vaikka Red Army ei ollutkaan paikalla hähää.

Pakko kommentoida.

Ensinnäkin kiitos Sportille tästä matkasta. Ite olin mukanan ja meilla oli tunnelmaa bussissa, hallilla ja hyvä fiilis jäi.

Toiseksi. Sportin faneja oli matkannut/paikallisesti saapunut muitakin. Kyseiset kansantanhuajat eivät kuuluneet vapaaehtoistyöntekijä porukkaan.

Tämä vain selvennykseksi ettei tarvitse kuunnella huhuja hallilla. Lisäksi vapaaehtoisporukkaan kaivataa edelleen lisää porukkaa. Erityisesti järjestyksenvalvojakortin omaavia, tai henkilöitä jotka sen haluavat hankkia ja tehdä hommia Sportille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös