Moderaattorit
Jäsen
Perjantain liigaottelua JYP-Jokerit voi seurata tässä ketjussa.
- Moderaattorit -
- Moderaattorit -
Jatkoajan ikiaikaisten perinteiden mukaan hakutaan tuomarit matsiketjussa. Minä veikkaan näkemättä peliä, että nuo jäähyt ovat tulleet siitä, kun ei ole oikein päästy mukaan. Kun putki kulkee niin ei tartte jäähyjä ottaa, vanha kanadalaisen eskimon sanonta.Tahmea alku. Kaksi alivoimaa heti erän alkuun. Onneksi ne kestettiin, mutta enää ei jäähyihin ole varaa.
Tänks. Eiköhän meitä muutama löydy, jotka saavat nauttia aidosti hyvästä Radio Cityn selostuksesta.
Selostus on kyllä laadukasta. Kukas tuo kommentaattori on?
Perkeles kun joutuu itse kuuntelemaan tätä Jyväskylän radion selostaja stunttia. Paska kun ei kuulu tuo Radio City internetitse!
Ei ole päästy 5vs.5 peliä pelaamaan oikeastaan laisinkaan, joten vaikea vielä sanoa missä mennään. Av tuntuu toimivan ainakin hyvin. Ylivoima taas odotetun tahmeaa.Jokelalta näyttävä paluu kaukaloihin: Heti kahdesti boxiin...
Radiosta kuuntelevat: Miltä peli on kuulostanut? Jäähyistä päätellen Jokereilla on pelituntuma odotetusti hakusessa...
Kyl kuuluu, Cityn sivuilla iso linkki...
Ei aavistustakaan. Nää kaverit on loistavia ja onhan niiden nimet mainittu mutta en muista. Tuo on sellaista selostusta, jota on kaikkien kiva kuunnella. Äijät ovat oikeasti pelissä kärryillä eli käy sekä Jokeri että "vierasjoukkueen" faneille.Selostus on kyllä laadukasta. Kukas tuo kommentaattori on?
Ja neljäs jäähy jo. Kuparinen tällä kertaa.
Selostus on kyllä laadukasta. Kukas tuo kommentaattori on?
Tänks vielä tästä. Näille hepuille olen palstan kautta jo aiemmin näyttänyt isoa peukkua, Yleen tai vastaavaan hommiin. Ammattilaisia.Iiro Keurulainen, joka tekee yleensä jutut jokerit.comiin,
ja selostajana tietenkin Teppo Laaksonen.
Netti sivu joskus reistailee. Kopioi: http://wr.radiocity.fi:80/ ja heitä se winampin tai real plaeyerin url-kohtaan niin pitäisi kuulua.EDIT. VOE VITTU, sinne meni selostus.
EDIT. VOE VITTU, sinne meni selostus. Eli te kaikki kokeilijat, ei kannata, selostus on aivan tuubaa. Tulee paha olla sitä kuunnellessa. Vittu se on sitten sm-liiga.fi ja josko Jyväskylän radion selostuksen saisi. Perkele.