On se vaituksellaaan sen saanut aikaan, että Tappara ei saa jäähyjä.Hyvä Grönborgille, että on kaiken arvostelun yläpuolella. Mutta ei kyllä vakuuta työnäyte ainakaan toistaiseksi.
Satuitko huomaamaan oliko meillä siellä maalivahtia jäällä? Itse en ainakaan huomannut koko toisen erän aikana.Onpa melkosta veininkiä Vaasassa taukokoosteen perusteella!
Reijolan torjuntaprosentti 60,00% ei ehkä vakuuta?Spåran puolustus näemmä ihan ytimessä.. not.
Kävi kyllä mielessä, että oliko siellä ketään! Samalla kyllä mietin, onko siellä puolustajiakaan.Satuitko huomaamaan oliko meillä siellä maalivahtia jäällä? Itse en ainakaan huomannut koko toisen erän aikana.
Vaihtoko ne paitoja?Kolmas erä menossa ja SaiPa taas ihan purjeissa. KooKoolle ylivoimaa.
Huh huh, meno alkaa olemaan kuin … KanadassaRahaa ei oikein oo, mutta pari ämpärillistä kiakkoja. Ja pojaat tulee pubiin laulaan. Vaikka viikoksi. Ja strippaustakin voivat esittää. Mutta ei alle kahenkympin seteleitä housuihin.
Eniten vituttaa kaikki.Huh huh, meno alkaa olemaan kuin … Kanadassa
Ei vaan SaiPa on ollut käytännossä 90% ajasta ihan jaloissa. Sattui sellainen hassu pariminuuttinen, jossa tuli pari maalia.Vaihtoko ne paitoja?
Usein se riittää.Ei vaan SaiPa on ollut käytännossä 90% ajasta ihan jaloissa. Sattui sellainen hassu pariminuuttinen, jossa tuli pari maalia.
En tiedä, mutta mun silmään Stranskylta ihailtavaa liikehdintää viimesellä kympillä.
Siellä on KooKoon osiossa yksi kaveri vetänyt kunnon itkupotkuraivarit. Nyt ollaan jo kuulemma top-6 kamaa rosterin puolesta.Jaaha, SaiPahan vie nuhapoikia ihan miten tahtoo.
Huomisen pelille voi sitten laittaa taas siirtohakemuksen. Eihän sitä tietenkään hyväksytä, mutta hakemuksen saa tehdä!