Kolmen viestisi perusteella sanon, että ny tyhmäilee suomalainen.Ai vittu kun tyhmäilee patonki, Gagnon huonossa asennossa ja piti törkätä selästä kädellä.
Kolmen viestisi perusteella sanon, että ny tyhmäilee suomalainen.Ai vittu kun tyhmäilee patonki, Gagnon huonossa asennossa ja piti törkätä selästä kädellä.
Virtanen otti aikalisan ja tuli 3-3 tasoihin, mita tekee Pantse? Miettii minka munkin sita kahviosta ottaisi eratauolla.
Tämä. Näytti myös että ukko pyörähti ja käänti itse selkänsä niin mitäpä siinä voi tehdä. Ulosajo olisi ollut liikaa ei kuitenkaan vauhtia paljoa. Herrasmiesmäisesti hoiti homman, vaikka nyt vähä tyhmästi tekikinDa Costalle propsit herramiesmäisestä toiminnasta. Taputteli Gagnonia ja vaihtoi pari sanaa. 2min oikeutettu.
Älähän nyt! Ei Pantse mitään vaihtoehtoja mieti vaan ottaa jokaista laatua pari kappaletta.... mita tekee Pantse? Miettii minka munkin sita kahviosta ottaisi eratauolla.
Väitätkö ettei ollut 2min arvoinen suoritus? Lasit on ainakin paksut sielläpäin.Kolmen viestisi perusteella sanon, että ny tyhmäilee suomalainen.
Kolmen viestisi perusteella sanon, että ny tyhmäilee suomalainen.
Komee oli polvitaklaus ennen Jypht tasoitusta. Joskus noista vihelletään.
Enhän mä niin sanonu. Pakkohan siitä oli viheltää, mutta miten ite oist tuon tilanteen hoitanut kun sanoit tyhmäilevän?Väitätkö ettei ollut 2min arvoinen suoritus? Lasit on ainakin paksut sielläpäin.
Ai niin tuo toiminto unohtuEn tiedä mitä kaveri on sanonut tänään, mutta jos ignoreen olen laittanut joskus, niin uskoisin, että on ollut oikea osasto.
Jättänyt sen yhden käden törkkäsyn selästä väliin, selvästihan Da Costa ei sitä tahallaan tehnyt, mutta aivan turhan jäähyn otti, ns. tyhmäili.Enhän mä niin sanonu. Pakkohan siitä oli viheltää, mutta miten ite oist tuon tilanteen hoitanut kun sanoit tyhmäilevän?
Tuntuu hieman paremmalta. Harmi vaan kun mulla on vielä HPK:lle +1.Entäs nyt?
Hiukan outo tilanne. Kerho kolmen maalin johdossa, Pantsen valmennuksessa, vierasmatsin tokassa erässä.