Tasanen ja hyvä kiekkopeli Lappeenrannassa. Kärppien hyökkäyspelaaminen näyttää asteen virkeämmältä kuin aikaisemmin, mutta omista lähdöt ovat edelleen hakusessa..
Ei vaan olen elänyt jo aika monta vuotta poissa ala-asteelta, joten en muistanut että näitä vitsejä oli olemassa. Olisko sulla heittää joku vastaava myös JYP:stä?Ei. Oletko elänyt tynnyrissä? Hämeenlinnan PäiväKerhohan on jo vanha juttu.
Ilomäen syötöstä onetimer ranteella alakulmaan. Ihan kiva.Jahas minkälaine piiska Laineelta tällä kertaa?
Ei vaan olen elänyt jo aika monta vuotta poissa ala-asteelta, joten en muistanut että näitä vitsejä oli olemassa. Olisko sulla heittää joku vastaava myös JYP:stä?
Mitä bussitaktiikka tarkoittaa jääkiekossa? Jos samaa kuin jalkapallossa, niin olen iloinen että HPK pelaa bussia eli että koko jengi puolustaa tiiviisti omaa maalia. Aika ikävää olisi, jos mies tai pari kyttäisi keskialueella.HPK pelaa bussia...
Ilomäen syötöstä onetimer ranteella alakulmaan. Ihan kiva.
Hyvähän se tuossakin ketjussa on olla se puolustustava hyökkäjääkin.Laine-Ilomäki parivaljakko löytää hyvin toisensa, vielä kun tuohon löytyisi kolmas lenkki joka olisi samalla sivulla niin rupeaa tulemaan jälkeä.
Mitä bussitaktiikka tarkoittaa jääkiekossa? Jos samaa kuin jalkapallossa, niin olen iloinen että HPK pelaa bussia eli että koko jengi puolustaa tiiviisti omaa maalia. Aika ikävää olisi, jos mies tai pari kyttäisi keskialueella.
Hyvähän se tuossakin ketjussa on olla se puolustustava hyökkäjääkin.
Taitaa Polakki olla J-M Aaltonen fani noista suorituksista päätellen.HPK:lla 3 vs. 1-hyökkäys ja Polak kaartaa kiekon kanssa maalin taakse.