No mikäs ongelma se on jos kerta ilmaiskanavalta näkyy?No ainakin niiden joilla on vain kovalla rahalla hommattuna ViaPlay. He maksavat siitä ja eivät näe studiota.
No mikäs ongelma se on jos kerta ilmaiskanavalta näkyy?No ainakin niiden joilla on vain kovalla rahalla hommattuna ViaPlay. He maksavat siitä ja eivät näe studiota.
Kaikilla ei ole televisiota. Ylipäätänsä se periaate siinä, että maksavat asiakkaat..No mikäs ongelma se on jos kerta ilmaiskanavalta näkyy?
No en minä ole katsonut televisiota kahteen vuoteen. viafreeltä olen vaan katellut. Linkitinkin sen tähän samaiseen ketjuun aiemmin.Kaikilla ei ole televisiota. Ylipäätänsä se periaate siinä, että maksavat asiakkaat..
Siis piti kirjoittaa, että SKA ei koe, että kannattaa peluuttaa avain jätkiä. Siellä on huilaamassa Koskinen, Gavrikov ja Rundblad.
No mikäs ongelma se on jos kerta ilmaiskanavalta näkyy?
No mikäs ongelma se on jos kerta ilmaiskanavalta näkyy?
Mikä tässä nyt on ongelmana? Näkyy telkkarista ja striimattuna ihan sieltä mistä pitääkin ja vieläpä ihan ilmaiseksi.
No sit on kyllä kova rosteri SKAlla kun Venäjän maajoukkue mies Gavrikov ei mahdu edes rosteriin, tai Rundblad joka olisi pelannut myös MM-Kisoissa ilman järkyttävää NHL pelaajien vyöryä Ruotsin joukkueelle.No eivät nuo mitään avainpelaajia ole todellakaan. Koskinen periaatteessa on, mutta nytkin siellä on maalilla ihan samantasoinen, ellei parempi, kaveri.
Viasatin kanavilta näkyy tänä viikonloppuna ilmaseksi.Näkyykö jollakin Viaplayn kautta?!
No sit on kyllä kova rosteri SKAlla kun Venäjän maajoukkue mies Gavrikov ei mahdu edes rosteriin, tai Rundblad joka olisi pelannut myös MM-Kisoissa ilman järkyttävää NHL pelaajien vyöryä Ruotsin joukkueelle.
Niin tuleeko tällä ilmaisella niitä mainoksia sitten? Itse en ole vielä alun jälkeen niihin törmännyt.
Ei se yllätys ollut, mutta olen pitänyt kyllä Gavrikovia ja Rundbladia ns. ykkösmiehistön avausmiehinä.Niinhän se on. Eikai tuo yllätyksenä tullut? SKA:n puolustus on täynnä maajoukkuemiehiä.