Mennään minne vaan!Avasin juuri illan ensimmäisen, Toppilan neloslagerin. Mennään pilkkuun asti!
Vastahan pelsut laitettiin laulukuoroon jatkoajalla.Ehkä täällä Lappeenrannassakin päästään vielä joskus pelaamaan kevään pelejä.
Ei oikein meinaa muistaa miltä nämä tuntuu.
Jumaleissön. Tajusin juuri, että olen ollut rekisteröityneenä palstalle tasan 20 vuotta ja 11 päivää. Olin nuori mies silloin.
Tämä siis erätaukoviihteenä mainittakoot.
Siitähän on jo puoli ikuisuutta.Vastahan pelsut laitettiin laulukuoroon jatkoajalla.
On täällä kyllä eri ikästä porukkaa. Mä en ollu ees syntyny tuolloin, saati oli kukaan tietonen siitä että tämmönen nuorimies sitä maailmaan putkahtaapi muutaman vuoden päästäJumaleissön. Tajusin juuri, että olen ollut rekisteröityneenä palstalle tasan 20 vuotta ja 11 päivää. Olin nuori mies silloin.
Nyt jo lähes kolmekymppinen?
Itse olen ollut 16v, kun olen tänne rekisteröitynyt 18 vuotta sitten.Jumaleissön. Tajusin juuri, että olen ollut rekisteröityneenä palstalle tasan 20 vuotta ja 11 päivää. Olin nuori mies silloin.
Itse olen ollut 16v, kun olen tänne rekisteröitynyt 18 vuotta sitten.
Ei ole. En tosiaan katso peliä ollenkaan. Kuuntelen vain Anteroa.Eikö teillä ihan oikeesti oo perjantai-iltana muuta tekemistä kun puida mitä Mertaranta sanoo? Ihan sama kuka siellä höpisee ja mitä, siellähän on helvetin jännittävä peli menossa!
Oho, joku minua nuorempi kerrankin täällä.On täällä kyllä eri ikästä porukkaa. Mä en ollu ees syntyny tuolloin, saati oli kukaan tietonen siitä että tämmönen nuorimies sitä maailmaan putkahtaapi muutaman vuoden päästä
Siltähän toi vaikuttaa.Ei ole. En tosiaan katso peliä ollenkaan. Kuuntelen vain Anteroa.
Hah muistan ne ajat, kun olin se poika täällä miesten joukossa. Ihan kuin se olisi ollut juuri äsken.Oho, joku minua nuorempi kerrankin täällä.
Merde voi minun puolesta mennä jonnekkin lahden paikallisradioon onanoimaan ihan rauhassa.Eikö teillä ihan oikeesti oo perjantai-iltana muuta tekemistä kun puida mitä Mertaranta sanoo? Ihan sama kuka siellä höpisee ja mitä, siellähän on helvetin jännittävä peli menossa!
Ei ollu sovittu ylitöistäEei kai sitä mitään studiota jaksa pitää enää jatkoilla. Hyvä CMore…
34v 19 vuotta sitten...jumalauta olen klassinen setämies, mihin noi vuodet hävis!Itse olen ollut 16v, kun olen tänne rekisteröitynyt 18 vuotta sitten.
Jutut välillä aikalailla samaa tasoa kuin silloin :)
Uskoisin olevani yksi palstan nuorimmista, taisin olla 14 kun rekisteröidyin tänne 2.5 vuotta sitten. Hassu ajatus että kasiluokkalainen tänne kirjottelee. Minkäs sille voi kun En gång IFK, Alltid IFK.Oho, joku minua nuorempi kerrankin täällä.
Hauska kuulla, että tänne rekisteröityy edelleen nuortakin polvea! :)Uskoisin olevani yksi palstan nuorimmista, taisin olla 14 kun rekisteröidyin tänne 2.5 vuotta sitten. Hassu ajatus että kasiluokkalainen tänne kirjottelee. Minkäs sille voi kun En gång IFK, Alltid IFK
On täällä kyllä eri ikästä porukkaa. Mä en ollu ees syntyny tuolloin, saati oli kukaan tietonen siitä että tämmönen nuorimies sitä maailmaan putkahtaapi muutaman vuoden päästä
Harmittaa, kun tuntuu siltä että aika harvat mun ikäset kattelee enää muuta lätkää kun MM-kisoja. Onneks on tää palsta ja muutamat kaverit kenen kanssa jutella.Hauska kuulla, että tänne rekisteröityy edelleen nuortakin polvea! :)