Pe 25.2.2022 Otteluseuranta (Liiga)

  • 9 975
  • 281

AaKoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Paikallispeli. Ainoa Suomessa. Yleisöä yli 11 tuhatta. Mä olen ILVES, aika makea ilta tänään. Jos Turussa huudetaan hunajata, niin miettikää mitä Ipan mies huutaa Tampereella. Eihän TuToa ole enää kuin jossain Suomi-sarjassa. ILVES!!! Ja olin myös Kupittaalla vuonna 85.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Paikallispeli. Ainoa Suomessa. Yleisöä yli 11 tuhatta. Mä olen ILVES, aika makea ilta tänään. Jos Turussa huudetaan hunajata, niin miettikää mitä Ipan mies huutaa Tammpereella. Eihän TuToa ole enää kuin jossain Suomi-sarjassa. ILVES!!! Ja olin myös Kupittaalla vuonna 85.
Hienoo ja toivottavasti vastaavia luvassa. Oisin itekkin tullu paikalliseen ihan vaan tunnelmoimaan mutta sohvapeli omien vei toki voiton. Toivon niin kovasti että väki käy areenalla.
 

Pervert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiitospaidat
Vaasassa varsinainen peliaika on täynnä ja jatkoille mennään 2-2 lukemissa. Red Army huutaa aina, kun Sportin pelaaja kaatuu.
huutaa myös kun turkulainen käyttää mailaa rohkeasti.
 
Viimeksi muokattu:

Doug93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Idänpään Toive, Romford Raiders
Eiköhän Tappara putoa ensimmäisissä peleissä pois. Sen verran paskaa lätkää pelaavat. Tuli se taas todistettua, kuinka helposti viedään siipirikkoisellakin joukkueella.

Korostan, että Tapparan pistekeskiarvo Lukkoa, HPKta, Ilvestä, HIFKiä ja Jukureita vastaan on alle 1 ja maaliero miinuksella. :)
Jokereista voi ostaa menestystä.. kauppa on auki.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös