Pe 25.11.2022 JYP - Jukurit

• 5 253
  • 148

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Maalimäärät on sitä mitä pitääkin mut kyl tuota puolustamista pitää parantaa. Tai no jos tehdään viitisen maalia per peli niin tälläkin pärjää.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Vielä yksi maali niin Jukurien pelaaja ei jää ottelun vikaksi maalintekijäksi :)

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Huomenna voitto, niin alkaa usko palautumaan tähän kauteen aika vahvasti.

Pisteille täytyy päästä. Onhan tässä nyt jotain muuttunut. Vaikka seurannut 30 vuotta kiekkoa niin vieläkään en käsitä mitä, paitsi Veini?

Saleva kehiin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ukrainan maajoukkue
Pisteille täytyy päästä. Onhan tässä nyt jotain muuttunut. Vaikka seurannut 30 vuotta kiekkoa niin vieläkään en käsitä mitä, paitsi Veini?

Kyllä vertaan tätä kauteen, kun Miklik tuli JYPiin. Oli vähän sama seuraus. Iskusta alkoi tulla voittoja. Maalivahti varmaan vielä vaikuttavampi tekijä yksittäisenä vaikutteena.

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Näitä temppuja ei tehdä ilman kovaa työntekoa. Sitten yksi Veini voi padot avata.
Nimenomaan. Kyllä siellä on hyvää duunia tehty ja prosessi on edennyt, vaikka meinasi olla vaikea saada sitä näkymään voittoina.

Tätä minä ennustelin, kun puhuin maalinteon olevan suurin ongelma ennen näitä kolmea viimeisintä ottelua. Ehkä nyt joku skeptikko alkaa nähdä samaa.

Saleva kehiin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ukrainan maajoukkue
Nimenomaan. Kyllä siellä on hyvää duunia tehty ja prosessi on edennyt, vaikka meinasi olla vaikea saada sitä näkymään voittoina.

Tätä minä ennustelin, kun puhuin maalinteon olevan suurin ongelma ennen näitä kolmea viimeisintä ottelua. Ehkä nyt joku skeptikko alkaa nähdä samaa.

Vaikeina aikoina ainoastaan vanhurskaiden usko pysyy vahvana..

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Ei tullut seitsemättä maalia mutta tuli se tärkein eli 3 pistettä!

Saleva kehiin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ukrainan maajoukkue
Kiitos JYP! Jukureilla jäi hampaankoloon, joten voi olla eri joukkue vastassa huomenna. Mutta olipa hieno esitys koko joukkueelta tänään.

veskula

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Die Nationalmannschaft
Täytyy vielä ihmetellä miten kovalla pokerilla Korpikoski on tappioidenkin jälkeen sanonut pressissä mitä itse näkee pelin kehittymisestä. Tuskin huvikseen on sanonut jos ei oikeasti ole itse uskonut että eteenpäin mennään. Veikkailisin että paineet ovat kohtuu kovat olleet tässä alkukaudella. Uskotaan mekin!

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3

Hieroja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Oikeassa olet.
En muista onko tullut tänne kirjoiteltua, mutta kahvipöydissä manaillut maalintekoa mikä piti olla vahvuus. Viime peleissä on osunut ja maalit ohjaa peliä.
Ei tuo peli sen kummemmin mun mielestä ole muuttunut ekojen pelien jälkeen, nyt on vaan osuttu maaliin ja puolustettu ihan pikkusen paremmin. Helpompi voittaa myös, kun veskari on sellainen kuka ei nouse jäästä ylös kuin vanha mummo.

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä vertaan tätä kauteen, kun Miklik tuli JYPiin. Oli vähän sama seuraus. Iskusta alkoi tulla voittoja. Maalivahti varmaan vielä vaikuttavampi tekijä yksittäisenä vaikutteena.
Niin kauan kuin jääkiekkoa pelaa ihmiset, niin itseluottamus ja henkinen tila ratkaisee yllättävän paljon. Suorittaminen taittuu äkkiä mutkalle, jos ei ole henkistä selkärankaa yhtään.

Joukkue pelaa nyt paljon vapautuneemmin.

Corvus corax

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, LA Kuninkaat, John Tortorella
Pitkä on matka jos heimoveljet haaveilee revanssista huomenna.
JYPiltä ylikävely tänään, eikä edes millään erikoisen hyvällä pelillä.

1000 Lakes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Ekan erän aikana jo tuumailtiin et ei Jypi ole hyvä vaan parempi paikalla olijoista.
Loppuilta meni sit paremmissa merkeissä.

Jukureilla oli tänään kentällä 16v Helenius.
Parhaiten Heleniuksen ilta jäi mieleen pudottelukeppinä olemisesta tuossa Peltolan hienossa esityössä mut oli siellä näkyvissä myös pelimiehen taitoja. Mielenkiintoinen kaveri.

Juhis Aaltonen oli kyl anteeksi vaan todettuna tänään yhdestä maalista huolimatta aivan käsittämättömän paska. Surffailua ja läpi syötön hakua koko peli.
Onneksi Aaltosella on kultainen kypärä ni on helppo seurata.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy