No ei todellakaan.Pyh… No ei kai me tätä kusta, eihän?
Itse meinasin vastata että älä jaksa. HymiöNo ei todellakaan.
Huomenna voitto, niin alkaa usko palautumaan tähän kauteen aika vahvasti.
Veini taisi olla se viimeinen linkki mitä tarvittiinPisteille täytyy päästä. Onhan tässä nyt jotain muuttunut. Vaikka seurannut 30 vuotta kiekkoa niin vieläkään en käsitä mitä, paitsi Veini?
Pisteille täytyy päästä. Onhan tässä nyt jotain muuttunut. Vaikka seurannut 30 vuotta kiekkoa niin vieläkään en käsitä mitä, paitsi Veini?
Nimenomaan. Kyllä siellä on hyvää duunia tehty ja prosessi on edennyt, vaikka meinasi olla vaikea saada sitä näkymään voittoina.Näitä temppuja ei tehdä ilman kovaa työntekoa. Sitten yksi Veini voi padot avata.
Nimenomaan. Kyllä siellä on hyvää duunia tehty ja prosessi on edennyt, vaikka meinasi olla vaikea saada sitä näkymään voittoina.
Tätä minä ennustelin, kun puhuin maalinteon olevan suurin ongelma ennen näitä kolmea viimeisintä ottelua. Ehkä nyt joku skeptikko alkaa nähdä samaa.
Ei tullut seitsemättä maalia mutta tuli se tärkein eli 3 pistettä!
Miksi vittuilet?No joko voitetaan?
Oikeassa olet.Nimenomaan. Kyllä siellä on hyvää duunia tehty ja prosessi on edennyt, vaikka meinasi olla vaikea saada sitä näkymään voittoina.
Tätä minä ennustelin, kun puhuin maalinteon olevan suurin ongelma ennen näitä kolmea viimeisintä ottelua. Ehkä nyt joku skeptikko alkaa nähdä samaa.
Niin kauan kuin jääkiekkoa pelaa ihmiset, niin itseluottamus ja henkinen tila ratkaisee yllättävän paljon. Suorittaminen taittuu äkkiä mutkalle, jos ei ole henkistä selkärankaa yhtään.Kyllä vertaan tätä kauteen, kun Miklik tuli JYPiin. Oli vähän sama seuraus. Iskusta alkoi tulla voittoja. Maalivahti varmaan vielä vaikuttavampi tekijä yksittäisenä vaikutteena.