Välillä vetää joukkueen ylös. Usein alas. Tää on mun JYP. Onnea vaan sinne... meinasin sanoa että Helsinkiin, mutta sanonkin että Jaffalaan, ihan vain vittuillakseni. Tää on mun JYP, tää on mun Veini, tää on mun perjantai.Mitä Vehviläiselle on tapahtunut? Todella heikko ollut kauden alusta saakka? Aika kaukana on se Kärppien mestaruuskauden Veini...
Joo vaikka nyt melkein haastan riitaa tossa yllä, niin kaikki hyvää. Pitää sitä välillä vähän kukkoilla. Silti, reilu kamppailu jonka HIFK voitti, ei kahta sanaa.Pää pystyyn, toinen erä näytti, että Jypin joukkueessa on iso potentiaali, joka tulisi hyödyntää paremmin.
JYP laukaisi erään 21 vetoa (vs. HIFK 6) ja hävisi maalilla. No, semmoista se on.Näinhän se yleensä menee, vaikka mua ei haittaa vaikka JYP laukoisi erään kahdesti, ja voittaisi maalilla.
Sitä tässä itekkin mietin että oli torjumassa kärppiä mestaruuteen..Mitä Vehviläiselle on tapahtunut? Todella heikko ollut kauden alusta saakka? Aika kaukana on se Kärppien mestaruuskauden Veini...
Promillet ainakin!Ehkä tästä jotain positiivista lähtee mukaan kuitenkin?
Koko A1 katsomo näki että se osui pleksiin. Sitten tulee siniviivalta linjatuomari kaksi sormea pystyssä kertomaan että ei osunut. Päätuomarin olisi pitänyt tilanne nähdä, mutta jostain syystä katseli ilmeisesti eri suuntaan. Siniviivalta osumaa ei pysty näkemäänJaa ei muka osunut pleksiin ensin tuo Erosen nosto?
No ei se nyt kauhean putkeen mene jos kaksi imasuakin päästää. 1-4 maalissa oli hyvä liikkuva maski, mutta ei kummoinen laukaus. 3-4 maali oli ihan otettavissa. Jostain syystä Taponen sijoittui väärin, jolloin koko toinen reuna jäi avoimeksi. 5-5 maali olisi sitten ehdottomasti pitänyt ottaa. Tuolta etäisyydeltä ja kulmasta ei pitäisi upota. Joku tuollainen maali voikin mennä, mutta ei kolmea matsissa. Kyllä joku vähän vaikeampikin tilanne pitää hyvän maalivahdin pystyä ottamaan.Maalivahdeista vielä; miten Taposen piikkiin voi vaikkapa 2-4, 3-4 ja 4-4 maaleja laittaa? Ensimmäisessä hyvältä paikalta veto poikittaissyötön jälkeen, seuraavassa taas laukaus hyvästä sektorista ja hyvä maski aivan Taposen nokan edessä, ja tasoitusmaalissa Puustinen pääsee puttaamaan avopaikasta hyvän suoran hyökkäyksen päätteeksi. (Muistaakseni näin)
Tietysti aina joskus voi pelata täydellisesti ja jonkun noista ottaa kiinni - ehkä kaksikin - mutta jos joku maalivahdeista suoritti päin persettä, niin Veini.
Onhan se jotain, että tässä enemmän viestejä kuin muiden seurannoissa yhteensäAinakin peli kiinnosti, jos katsoo viestimääriä. Varmaan oltiin väärässä ketjussa, mutta silti. :-)
Kiitos kauniista sanoista. Samoja terveisiä voin vilpittömästi lähettää myös sinne. Yks pleijarisarja kelpais kyllä tällä taisteluparilla!Itseltäkin lähtee suurimmat golf-aplodit jypinkyläläisille palstatovereille viihdyttävästä ja asiallisesta ottelutopikista. Onhan nämä JYP-IFK paritkin alkaneet muodostua otteluiden viihdyttävyyden puolesta ihan listan kärkipäähän, näin ei todellakaan ole aina ollut.